TikTok otwiera w Polsce oddział na Europę Centralną

TikTok otwiera biuro w Polsce, które odpowiedzialne będzie nie tylko za rozwój naszego rynku, ale także tych w Europie Centralnej, w tym Rumunii, Węgier i Czech. Do czerwca 2021 roku firma planuje zatrudnienie kilkudziesięciu osób na stanowiskach menedżerskich. Będą one odpowiedzialne za nowe technologie, marketing, reklamę oraz media.

Zadaniem zespołu będzie wspiercie dla firm w rozwijaniu ich obecności marketingowej na TikToku oraz budowanie świadomości platformy w regionie. Za biznes TikToka w tej części Europy odpowiada Sylwia Chada. Objęła ona stanowisko General Manager TikTok w Polsce i Europie Centralnej.

„W czasach pandemii jeszcze bardziej niż kiedykolwiek potrzebujemy w naszym życiu treści, które choć przez chwilę wywołają w nas uśmiech i radość. Taki jest właśnie TikTok – autentyczny i radosny, a co więcej pozwala wydobyć drzemiącą w każdym

TikTok otwiera w Polsce oddział na Europę Centralną

z nas kreatywność, tworząc dla każdego użytkownika bezpieczne miejsce do twórczej ekspresji. TikTok pomaga łączyć ze sobą ludzi z całego świata, niezależnie od ich miejsca zamieszkania, wieku czy doświadczeń. Bardzo się cieszę, że ja i mój zespół będziemy mogli wspierać rozwój społeczności TikToka w Polsce oraz pozostałych krajach regionu, a także przedstawiać jego niezwykłe możliwości naszym partnerom biznesowym” – powiedziała Sylwia Chada.

TikTok rośnie w Europie

TikTok, według informacji Apptopia za rok 2020, to najdynamiczniej rozwijająca się i najchętniej pobierana aplikacja na świecie. Platforma ma 100 milionów aktywnych kont w Europie. TikTok znalazł się w pierwszej setce rankingu BrandZ Top 100 Most Valuable Global Brands 2020 najbardziej wartościowych marek na świecie. W kategorii rozrywka trafił do pierwszej dziesiątki.

„W Polsce TikTok został przyjęty z wielkim entuzjazmem, a w ubiegłym roku odnotowaliśmy wzrost liczby użytkowników o kilkadziesiąt procent. 2020 rok zamknęliśmy realizacją ponad 600 kampanii dla największych marek w regionie. Są wśród nich Lidl, McDonald, Hortex, mBank, L’Oréal czy Samsung. Jestem pewna, że już wkrótce do grona naszych partnerów dołączy jeszcze więcej polskich i międzynarodowych marek” – dodaje Sylwia Chada.

Jednym z priorytetów TikToka jest troska o bezpieczeństwo społeczności i pomoc młodym ludziom w dbaniu o ich tożsamość w Internecie. W połowie zeszłego roku pojawiła się więc funkcja „Family Pairing”, a niedawno poprawiło się bezpieczeństwo użytkowników w wieku 13-15 lat. Ich konta będą domyślnie konfigurowane jako prywatne.

Źródło: Informacja prasowa

Dodaj komentarz