Kampania T-Mobile #IWILLNOTSTOP skierowana do specjalistów IT

Kampania T-Mobile #IWILLNOTSTOP skierowana do specjalistów IT

20 października 2020 0 przez Maciej Lewczuk

Kampania T-Mobile #IWILLNOTSTOP pokazuje transformację firmy, od tradycyjnej korporacji telekomunikacyjnej do czołowej firmy technologicznej.

W kampanii chodzi także o prezentację możliwości, jakie dzięki tej zmianie zyskują pracownicy, szczególnie ci specjalizujący się w obszarze IT. Hasłem przewodnim kampanii jest #IWILLNOTSTOP. Podkreśla ono zaangażowanie pracowników T-Mobile, którzy dzięki współtworzeniu najnowszych technologii mają realny wpływ na poprawę jakości życia milionów Polaków.

T-Mobile #IWILLNOTSTOP

W ramach kampanii employer branding zbudowana została całkiem nowa strona internetowa, która uzupełni dotychczasowe zasoby dotyczące kariery na stronach T-Mobile. Oprócz informacji na temat procesu rekrutacji, zasad i zalet pracy w T-Mobile, czy odświeżonych ogłoszeń rekrutacyjnych, zawierać będzie także prezentację pracowników firmy.

T-Mobile jest liderem cyfrowej transformacji, a specjaliści IT znajdą u nas możliwość rozwoju w praktycznie każdej dziedzinie. Łączy nas przekonanie, że innowacyjne technologie dają zupełnie nowe możliwości rozwoju społeczeństwu i biznesowi, a jednocześnie pomagają chronić środowisko naturalne. Taką przyszłość tworzymy, budując i rozwijając rozwiązania, które podnoszą jakość życia milionów ludzi. Chcemy, żeby każdy pracownik T-Mobile wiedział, że swoją pracą dokłada się nie tylko do sukcesu firmy, ale zmienia na lepsze otaczającą nas rzeczywistość. To jest najważniejszy przekaz naszej najnowszej kampanii, skierowanej do rynku IT: ‘Wybierz pracę, która ma znaczenie.” – komentuje Dagmara Ptasińska, Dyrektor Departamentu Portfolio Produktów HR T-Mobile Polska.

T-Mobile nowoczesną firmą technologiczną

Kampania #IWILLNOTSTOP ma za zadanie pokazać, że T-Mobile jest nowoczesną firmą technologiczną. Pracownicy mogą realizować się w obszarach pracy nad sztuczną inteligencją, machine learning, cyberbezpieczeństwem, Internetem Rzeczy, systemami Smart City czy rozwojem tzw. gospodarki 4.0.

Zespoły produktowe pracują w metodyce agile. Dzięki temu pracownicy mogą poczuć satysfakcję z tworzenia zaawansowanych, innowacyjnych rozwiązań zmieniających życie i biznes klientów.

Kampania w mediach społecznościowych

Działaniom towarzyszyć będzie długofalowa kampania w mediach społecznościowych. Będą także filmy i animacje pokazujące T-Mobile jako miejsce rozwoju najnowszych technologii, wspierających cyfrową transformację społeczeństwa. Dodatkowo, potencjalni kandydaci zaproszeni będą do skorzystania z quizu, dostępnego na stronie #IWILLNOTSTOP.

Z pozoru abstrakcyjny „test osobowości” został przygotowany tak, by przez opisy osobowości najdokładniej odwzorować obszary, wokół których toczy się kampania i możliwości rekrutacyjne T-Mobile.

#IWILLNOTSTOP jest kampanią globalną Deutche Telekom. Do polskich warunków dostosował ją Zespół Portfolio Produktów HR, T-Mobile Polska.

Przy stworzeniu działań wizerunkowych firmę wspiera agencja Performante, zaś nową zakładkę kariera przygotowała agencja Job’n’Joy.

Źródło: T-Mobile