Kampania T-Mobile #IWILLNOTSTOP skierowana do specjalistów IT
Kampania T-Mobile #IWILLNOTSTOP pokazuje transformację firmy, od tradycyjnej korporacji telekomunikacyjnej do czołowej firmy technologicznej.
W kampanii chodzi także o prezentację możliwości, jakie dzięki tej zmianie zyskują pracownicy, szczególnie ci specjalizujący się w obszarze IT. Hasłem przewodnim kampanii jest #IWILLNOTSTOP. Podkreśla ono zaangażowanie pracowników T-Mobile, którzy dzięki współtworzeniu najnowszych technologii mają realny wpływ na poprawę jakości życia milionów Polaków.
T-Mobile #IWILLNOTSTOP
W ramach kampanii employer branding zbudowana została całkiem nowa strona internetowa, która uzupełni dotychczasowe zasoby dotyczące kariery na stronach T-Mobile. Oprócz informacji na temat procesu rekrutacji, zasad i zalet pracy w T-Mobile, czy odświeżonych ogłoszeń rekrutacyjnych, zawierać będzie także prezentację pracowników firmy.
„T-Mobile jest liderem cyfrowej transformacji, a specjaliści IT znajdą u nas możliwość rozwoju w praktycznie każdej dziedzinie. Łączy nas przekonanie, że innowacyjne technologie dają zupełnie nowe możliwości rozwoju społeczeństwu i biznesowi, a jednocześnie pomagają chronić środowisko naturalne. Taką przyszłość tworzymy, budując i rozwijając rozwiązania, które podnoszą jakość życia milionów ludzi. Chcemy, żeby każdy pracownik T-Mobile wiedział, że swoją pracą dokłada się nie tylko do sukcesu firmy, ale zmienia na lepsze otaczającą nas rzeczywistość. To jest najważniejszy przekaz naszej najnowszej kampanii, skierowanej do rynku IT: ‘Wybierz pracę, która ma znaczenie.” – komentuje Dagmara Ptasińska, Dyrektor Departamentu Portfolio Produktów HR T-Mobile Polska.
T-Mobile nowoczesną firmą technologiczną
Kampania #IWILLNOTSTOP ma za zadanie pokazać, że T-Mobile jest nowoczesną firmą technologiczną. Pracownicy mogą realizować się w obszarach pracy nad sztuczną inteligencją, machine learning, cyberbezpieczeństwem, Internetem Rzeczy, systemami Smart City czy rozwojem tzw. gospodarki 4.0.
Zespoły produktowe pracują w metodyce agile. Dzięki temu pracownicy mogą poczuć satysfakcję z tworzenia zaawansowanych, innowacyjnych rozwiązań zmieniających życie i biznes klientów.
Kampania w mediach społecznościowych
Działaniom towarzyszyć będzie długofalowa kampania w mediach społecznościowych. Będą także filmy i animacje pokazujące T-Mobile jako miejsce rozwoju najnowszych technologii, wspierających cyfrową transformację społeczeństwa. Dodatkowo, potencjalni kandydaci zaproszeni będą do skorzystania z quizu, dostępnego na stronie #IWILLNOTSTOP.
Z pozoru abstrakcyjny „test osobowości” został przygotowany tak, by przez opisy osobowości najdokładniej odwzorować obszary, wokół których toczy się kampania i możliwości rekrutacyjne T-Mobile.
#IWILLNOTSTOP jest kampanią globalną Deutche Telekom. Do polskich warunków dostosował ją Zespół Portfolio Produktów HR, T-Mobile Polska.
Przy stworzeniu działań wizerunkowych firmę wspiera agencja Performante, zaś nową zakładkę kariera przygotowała agencja Job’n’Joy.
Źródło: T-Mobile
Entuzjasta technologii IT, mobile, wearables. Freelancer, od lat w branży mediów IT/Mobile (CD-Action, NeXT, PC Format, CafePC.pl, Benchmark.pl, Mobility, Komputer Świat, Bezprawnik, Startupmag, IoTLab.pl) , były PRowiec (Sweex i Hannspree) i logistyk. Pasjonat jedzenia, gotowania, zdrowego odżywiania, wędrówek, jazdy na rowerze, książek, kina, opery, teatru i wielu innych.