Play i UPC rozpoczynają walkę o wolność wyboru

Na dzisiejszej konferencji prasowej poznaliśmy nową ofertę powitalną dla klientów Play i UPC. Naszym zdaniem jednak ważniejsze jest to, co powiedział Jean Marc Harion po jej zaprezentowaniu. CEO Play i UPC poinformował zgromadzonych, że obie firmy będą dążyć do „uwolnienia łącz internetowych”, co ma pozwolić wszystkim na korzystanie z oferty różnych firm na jednym i tym samym światłowodzie.

Play i UPC konferencja
Jean Marc Harion

Oczywiście głównym tematem była nowa oferta dla klientów obu firm. Wojna cenowa między operatorami komórkowymi raczej nie rozgorzeje na nowo, ale trzeba wspomnieć, że klienci Play i UPC, w niespełna 2 miesiące od sfinalizowania transakcji, mogą już od skorzystać z oferty, dzięki której zyskają nawet 2 lata abonamentu za darmo (dotyczy to nowych klientów indywidualnych i biznesowych). A ponieważ obie sieci będą od teraz dzielić salony sprzedaży, wszystko załatwimy w jednym miejscu. Kampania reklamowa nowej promocji rozpocząć ma się w piątek.

Aktualni klienci UPC lub Play też zostali docenieni i już od jutra mogą skorzystać z 9 darmowych miesięcy na usługi internetowe (jeśli są już w Play) lub z podobnego okresu abonamentowego dla telefonii komórkowej (dotyczy klientów UPC). Więcej informacji znajdziecie na tej stronie.

Play i UPC konferencja

Play i UPC chcą uwolnić łącza

Niezależnie od nowej oferty, obie firmy zamierzają pracować też „u podstaw”, czyli zająć się w pierwszym rzędzie cyfrowymi pustyniami w Polsce. Chodzi tu nie tylko o budowę nowych sieci i modernizację starych, ale też przekonanie innych podmiotów na rynku, że warto współdzielić infrastrukturę choćby dla klientów usług OTT (Usługa Over-the-Top). Pytanie, czy to się uda, bo opór konkurencji może być spory. Otoczenie prawne też nie pomaga, więc walka będzie na pewno ciężka.

Play i UPC konferencja

Oferta programowa, i tak już bogata jeśli chodzi o UPC, ma się powiększyć o nowe platformy streamingowe, ale o które, tego jeszcze nie wiemy. Harion twierdzi, że to raczej one powinny szukać porozumienia z nimi niż odwrotnie. Czas więc pokaże, co pojawi się w cenniku obu firm.

0 0 votes
Article Rating
Powiadomienia
Powiadom o
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x