Adrian Klamczyński i telewizory Samsung Business TV

Restauracje, bary czy punkty usługowe często prezentują swoją ofertę na ekranach wiszących za ladą. Mniejsze firmy często nie mogły sobie pozwolić na tego typu wyświetlacze ze względu na konieczność zakupu wyspecjalizowanych (i drogich) urządzeń, które potem wymagały kłopotliwej (i znów – kosztownej) konfiguracji. Rozwiązaniem tego problemu są nowe telewizory biznesowe Samsung Business TV – zoptymalizowane do pracy nawet 16 godzin na dobę i zarządzane z poziomu aplikacji na smartfonie, umożliwiającej bardzo proste przygotowanie treści reklamowych. O nowych telewizorach rozmawialiśmy z Adrianem Klamczyńskim, ekspertem z firmy Samsung, na antenie Biznes24.

Materiał partnerski

Samsung Business TV na pierwszy rzut oka wyglądają jak zwykłe telewizory. Ale zostały one specjalnie przygotowane pod kątem zastosowań biznesowych, jako ekrany do prezentowania treści reklamowych. Mogą pracować nawet 16 godzin na dobę, oferują funkcję automatycznego włączania i wyłączania, a przekaz marketingowy każdy może z łatwością przygotować z poziomu aplikacji na smartfonie. Dzięki specjalnym szablonom i setkom darmowych zdjęć można przygotować menu restauracji, ofertę salonu fryzjerskiego lub sklepu odzieżowego.

Samsung Business TV w restauracji

O funkcjach nowych telewizorów opowiedział nam Adrian Klamczyński z Samsunga. Sam telewizor również udało nam się przetestować i niebawem opublikujemy jego wideorecenzję.

Materiał powstał we współpracy z firmą Samsung

Dodaj komentarz