Adrian Klamczyński i telewizory Samsung Business TV
Restauracje, bary czy punkty usługowe często prezentują swoją ofertę na ekranach wiszących za ladą. Mniejsze firmy często nie mogły sobie pozwolić na tego typu wyświetlacze ze względu na konieczność zakupu wyspecjalizowanych (i drogich) urządzeń, które potem wymagały kłopotliwej (i znów – kosztownej) konfiguracji. Rozwiązaniem tego problemu są nowe telewizory biznesowe Samsung Business TV – zoptymalizowane do pracy nawet 16 godzin na dobę i zarządzane z poziomu aplikacji na smartfonie, umożliwiającej bardzo proste przygotowanie treści reklamowych. O nowych telewizorach rozmawialiśmy z Adrianem Klamczyńskim, ekspertem z firmy Samsung, na antenie Biznes24.
Samsung Business TV na pierwszy rzut oka wyglądają jak zwykłe telewizory. Ale zostały one specjalnie przygotowane pod kątem zastosowań biznesowych, jako ekrany do prezentowania treści reklamowych. Mogą pracować nawet 16 godzin na dobę, oferują funkcję automatycznego włączania i wyłączania, a przekaz marketingowy każdy może z łatwością przygotować z poziomu aplikacji na smartfonie. Dzięki specjalnym szablonom i setkom darmowych zdjęć można przygotować menu restauracji, ofertę salonu fryzjerskiego lub sklepu odzieżowego.
O funkcjach nowych telewizorów opowiedział nam Adrian Klamczyński z Samsunga. Sam telewizor również udało nam się przetestować i niebawem opublikujemy jego wideorecenzję.
Materiał powstał we współpracy z firmą Samsung
Dziennikarz komputerowy od 1994 roku. Właściciel i redaktor naczelny portalu ITbiznes; prowadzący magazyn ITbiznes na antenie kanału telewizyjnego Biznes24; gospodarz programu poradnikowego „Cyfrowy Niezbędnik” na antenie kanału telewizyjnego Antena HD; gospodarz podcastów Elektrycznie Tematyczni o samochodach elektrycznych oraz Zrozumieć AI o sztucznej inteligencji. Współprowadzący podcast ITbiznes o technologiach w biznesie. Twórca bloga o pasjach Fabryka Pasji. Założyciel, redaktor naczelny i były właściciel portalu PCLab.pl. Założyciel i były redaktor naczelny serwisów AGDLab.pl, Softonet.pl. Były redaktor naczelny serwisów PC.com.pl i Technowinki.onet.pl.