nowe technologie w biznesie

ITbiznes

Chcesz skontaktować się z naszą redakcją? Pisz na adres: redakcja@itbiznes.pl lub zadzwoń: 511 144 444

T-Mobile: dwie pieczenie na jednym ogniu?

Pierwsze plotki o planowanym rebrandingu Ery mówiły o terminie przedświątecznym, jednak ostatecznie zdecydowano się na drugi kwartał 2007, by upiec dwie pieczenie na jednym ogniu.

Z jednej strony T-Mobile liczy, że operacja zmiany marki zakończy się sukcesem porównywalnym do rebrandingu Idei. Z drugiej strony – dzięki wzmożonym kampaniom wizerunkowym ma nadzieję na osłabienie siły, z jaką wejdzie w tym czasie na rynek nowy gracz: P4.

Analitycy przewidują, że wiosenna data zmiany marki przyczyni się do rozszerzenia kampanii na całe wakacje. Koszta rebrandingu szacowane są na 100 mln złotych w ciągu roku; połowa tych środków zostanie wydana w ciągu pierwszych trzech miesięcy.

Uzasadniając konieczność przemianowania Ery na T-Mobile powoływano się na wyniki badań, podczas których przedstawiano potencjalnym klientom szczegóły oferty. Gdy nie pokazywano marki Ery, oferta była przez respondentów oceniana jako bardziej atrakcyjna.

Udostępnij artykuł
Link do udostępniania
Poprzedni artykuł

D-Link przedłuża gwarancję na przełączniki

Następny artykuł

Nokia na fotelu lidera

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Przeczytaj także