Strefa Ułatwionego Dostępu dla osób niskorosłych w paczkomatach InPost

Firma InPost wprowadziła w aplikacji mobilnej ułatwienie dla osób niskorosłych i niepełnosprawnych – jest nią Strefa Ułatwionego Dostępu. Nowe rozwiązanie umożliwia zamówienie paczek do niżej położonych skrytek w paczkomatach. Znajdują się one na wysokości pomiędzy 30 a 150 cm. Opcja jest dostępna w aplikacji InPost Mobile i jest odpowiedzią na potrzeby zgłaszane przez użytkowników.

„Od dłuższego czasu otrzymywaliśmy liczne prośby o wprowadzenie takiej dodatkowej funkcjonalności. Dzisiaj odpowiadamy na to zapotrzebowanie, wsłuchując się w głos naszych klientów. Przygotowaliśmy specjalną opcję w naszej aplikacji. Jestem pewien, że Strefa Ułatwionego Dostępu to nie tylko kolejne udogodnienie i realne podniesienie komfortu korzystania z Paczkomatów InPost – ale przede wszystkim dowód na to, jak elastyczne są nasze rozwiązania. Dysponujemy tak zaawansowaną technologią zintegrowaną z aplikacją InPost Mobile, że możemy wdrożyć praktycznie każde nowe rozwiązanie, którego oczekują klienci. Na polskim i wielu zagranicznych rynkach nie ma podobnych, konkurencyjnych systemów IT wspierających firmy logistyczne. Jak widać samo rozstawienie maszyn to zaledwie skrawek całej infrastruktury, która jest niezbędna, aby efektywnie zarządzać siecią punktów odbioru przesyłek i wygodą dostaw dla ich klientów” – powiedział Rafał Brzoska, prezes InPost.

Znacznym ułatwieniem dla wielu osób jest także zdalne otwieranie skrytek poprzez aplikację.

Wystarczy jedno kliknięcie, aby użyć opcji Strefa Ułatwionego Dostępu

Jak można użyć opcji Strefa Ułatwionego Dostępu w aplikacji InPost Mobile? W szczegółach wybranej przesyłki, przy pytaniu: „Czy umieścić przesyłkę w Strefie Ułatwionego Dostępu?” należy kliknąć „Aktywuj”. Po tej dyspozycji kurier będzie informowany o preferencji odbiorcy i postara się ją umieścić tak, aby osoby niskorosłe i niepełnosprawne mogły łatwiej odebrać swoją przesyłkę.

Złożenie powyższej dyspozycji należy dokonywać osobno dla każdej z przesyłek. Można to zrobić przed przekazaniem przesyłki do doręczenia. O tym, czy paczka trafiła do preferowanej Strefy InPost poinformuje mailem i poprzez aplikację.

Apel InPost o odpowiedzialne korzystanie z paczkomatów

Realizacja dostawy do niżej położonych skrytek będzie możliwa tylko, gdy takie miejsce w danym paczkomacie będzie dostępne. W przypadku braku wolnego miejsca w Strefie Ułatwionego Dostępu przesyłki zostaną dostarczone zgodnie z Regulaminem obsługi przesyłek.

Dlatego firma InPost zwraca się do swoich użytkowników o odpowiedzialne korzystanie z tej usługi. Chodzi o to, aby zapewnić możliwość odbioru przesyłki najbardziej potrzebującym.

Źródło: InPost

0 0 votes
Article Rating
Powiadomienia
Powiadom o
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x