Service Level Agreement od Trend Micro

10 października 2008 0 przez Grzegorz Pietrzak

Trend Micro oferuje umowę SLA dotyczącą rozwiązania InterScan Messaging Hosted Security, mającą zapewniać stuprocentową dostępność usług i ograniczenie czasu przestojów do okresów mierzonych w minutach zamiast w godzinach.

Światowy lider w dziedzinie zabezpieczeń treści internetowych poszerza
swoją ofertę usług i rozwiązań skierowanych do klientów, przedstawiając
jedną z najbardziej zaawansowanych na rynku propozycji umowy Service
Level Agreement (SLA) dotyczącej hostingu zabezpieczeń poczty
elektronicznej.

Umowa SLA, skierowana do klientów różnej wielkości, korzystających z
produktu InterScan Messaging Hosted Security w wersjach Standard i
Advanced, gwarantować ma zwrot pieniędzy przy pewnych warunkach, jeśli
usługa nie spełni następujących warunków:

  • stuprocentowa dostępność usług i ograniczenie czasu przestojów do okresów mierzonych w minutach zamiast w godzinach
  • nie więcej niż 0,0004% fałszywych alarmów
  • skuteczność blokowania spamu wynosząca co najmniej 95%
  • nie więcej niż dwie minuty opóźnienia w dostarczaniu wiadomości e-mail
  • brak infekcji wirusowych spowodowanych przez wiadomości e-mail
  • określony czas reakcji pomocy technicznej w zależności od wagi zdarzenia

W usłudze InterScan Messaging Hosted Security wiadomości e-mail są
przetwarzane automatycznie, bez konieczności interwencji jakichkolwiek
osób. Trend Micro nie przechowuje żadnych informacji dotyczących
adresatów lub treści wiadomości e-mail. Dzięki tym zabezpieczeniom
nawet przedsiębiorstwa podlegające ścisłym przepisom dotyczącym
prywatności mają mieć pewność, że projekt usługi InterScan Messaging
Hosted Security uwzględnia ich wymagania w tym zakresie.

Dodatkowo zapewnianie zgodności z przepisami oraz ochronę przed
wyciekiem danych umożliwiać ma elastyczna funkcja filtrowania usługi
InterScan Messaging Hosted Security, która pozwala identyfikować
praktycznie każdy rodzaj treści. Oprócz tego usługa InterScan Messaging
Hosted Security oferuje możliwość szyfrowania wiadomości e-mail, co
zapewniać ma zgodność z przepisami i prywatność komunikacji za
pośrednictwem poczty elektronicznej.

Usługa Trend Micro InterScan Messaging Hosted Security ma się opierać na infrastrukturze Trend
Micro Smart Protection Network i umożliwiać blokowanie nawet 99% spamu. Infrastruktura Trend Micro Smart Protection Network
stanowi internetową architekturę kliencką (cloud-client) do
zabezpieczania treści, która dysponuje inteligentnymi funkcjami
rozpoznawania zagrożeń poza siecią lokalną.

InterScan Messaging Hosted Security to oprogramowanie oferowane jako
usługa, przez co klienci unikać mają problemów związanych z obsługą
oprogramowania, sprzętu, aktualizacji zabezpieczeń lub systemów
informatycznych.

W pełni skalowalna usługa InterScan Messaging Hosted
Security zapewniać ma skanowanie nieograniczonej liczby wiadomości e-mail
po stałej cenie zależnej od liczby użytkowników.

Dodatkowe informacje na temat usług i produktów Trend Micro, jak również ich wersje demonstracyjne znaleźć można na stronie producenta.