P4 zapowiada agresywną politykę cenową

11 stycznia 2007 0 przez Michał Tomaszkiewicz

P4 podpisał pierwsze umowy z wybranymi testerami, operator zdradza plany zdobywania polskiego rynku.

Pierwsze 120 osób z Warszawy otrzymało od P4 telefony, które będą służyć do testowania usług multimedialnych w sieci operatora. Jak podaje Project4, aplikacje złożyło 190 tysięcy osób, z czego wybrano 24 tysiące. Na bonusy mogą liczyć i jedni, i drudzy – testerzy mogą liczyć na dożywotnie bezpłatne rozmowy w sieci P4, zarejestrowani ale niezakwalifikowani otrzymają możliwość wyboru numeru oraz 50 zł na rozmowy przez pierwsze trzy miesiące.

Do końca bieżącego roku operator chce mieć 1,5 tysiąca stacji bazowych i objąć zasięgiem 20% ludności Polski żyjących w ośmiu największych aglomeracjach: Warszawie, Trójmieście, Szczecinie, Poznaniu, Krakowie, Łodzi, Wrocławiu i Katowicach. W 2008 przedsiębiorstwo chce powiększyć swoją infrastrukturę o kolejne 1000 masztów.

Na początku P4 korzystać będzie ze stacji bazowych należących do Polkomtela. Data rozpoczęcia świadczenia usług nie została jeszcze dokładnie określona, wiadomo tylko że ma to nastąpić jeszcze w pierwszym kwartale bieżącego roku. Chris Bannister – prezes P4 – zadeklarował, że spółka nie będzie operatorem niszowym i wejdzie na rynek z agresywną strategia cenową.