Najbardziej rozpoznawalną marką MVNO jest… Operator dla Prawdziwych Facetów

9 października 2008 0 przez Grzegorz Pietrzak

Najnowsze badania rozpoznawalności wirtualnych sieci komórkowych,
przedstawione przez OnBoard PR i zrealizowane przez PBS DGA, wskazują,
że najpopularniejszą marką MVNO jest MOBILKING.

MOBILKING osiągnął wynik kilkakrotnie wyższy od swoich konkurentów. 30,60
proc. w kategorii spontanicznej i 14,7% we wspomaganej znajomości marek
to wyniki odpowiednio 3,5 i 2,5-krotnie większe od drugiego w
kolejności konkurenta. Natomiast w grupie 18 – 24 lata operator jest
znany aż przez 63,4% osób w Polsce. Badanie przeprowadzono na losowo
dobranej, reprezentatywnej grupie dorosłych kobiet i mężczyzn.

 

MOBILKING od sierpnia bieżącego roku może pochwalić się 100 tysiącami użytkowników.
O sukcesie sprzedażowym i popularności MOBILKING zadecydowało najprawdopodobniej pięć
czynników: starannie zdefiniowana grupa docelowa, doskonale
zrealizowana kampania reklamowa, niskie ceny, przejrzysta oferta oraz
szeroka dystrybucja.