LOT wysyła 10 GB maili tygodniowo

Polskie Linie Lotnicze LOT wdrożyły system do e-mail marketingu SARE, usprawniający komunikację z klientami i partnerami.

„E-marketing zyskuje na znaczeniu. Daje znakomite możliwości precyzyjnego dotarcia do grupy docelowej, a co za tym idzie zwiększenia skuteczności komunikacji marketingowej” – powiedziała Dorota Haller, Dyrektor Biura Marketingu, Produktu i PR PLL LOT.

LOT wykorzystuje SARE do komunikacji z różnymi grupami odbiorców: uczestnikami programów lojalnościowych („Lot dla Firm”, „Miles and More”), osobami, które zarejestrowały się w globalnym serwisie www.lot.com oraz z partnerami i dziennikarzami. Komunikacja e-mail marketingowa jest teraz bardzo istotnym kanałem, za pośrednictwem którego PLL LOT przeprowadza konkursy, informuje o promocjach cenowych i akcjach lojalnościowych.

„LOT to wymagający i bardzo aktywny klient. W samym październiku transfer danych sięgnął 10 GB tygodniowo. Nowym doświadczeniem dla nas było sprzęgnięcie SARE z elektronicznym systemem rezerwacji biletów, który przygotowuje i obsługuje specjalizująca się w tego typu rozwiązaniach firma Anixe” – powiedział Krzysztof Dębowski, Dyrektor Zarządzający SARE.
„Badania pokazują, że e-mail jest jedną z preferowanych przez odbiorców form komunikacji. Z tego względu, a także z uwagi na jego szybkość i niskie koszty, postanowiliśmy zintensyfikować wykorzystanie tego kanału w naszych relacjach marketingowych z obecnymi i potencjalnymi pasażerami. Tak profesjonalny system do e-mail marketingu jak SARE pozwala nam dodatkowo kontrolować efekty poszczególnych kampanii i dostosowywać do nich dalsze działania” – dodał Radosław Dutkowski, Kierownik Działu Sprzedaży Elektronicznych PLL LOT.

0 0 votes
Article Rating
Powiadomienia
Powiadom o
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x