Coraz większy ruch na platformie Inotela

25 września 2006 0 przez Michał Tomaszkiewicz

W sierpniu liczba rozmów wydzwanianych w ciągu miesiąca za pośrednictwem platformy Inotel przekroczyła 3 miliony minut.

Sierpniowe wyniki Inotela to dowód na lawinowo wzrastającą w Polsce popularność usług telekomunikacyjnych opartych na pakietowej transmisji danych. Na dzień dzisiejszy na platformie Inotel jest założonych kilkadziesiąt tysięcy kont abonenckich, a ich liczba wraz z ilością wydzwanianych minut zwiększa się co miesiąc o 30%.

Inotel SA, który oficjalnie zadebiutował na rynku w połowie 2005 roku, już w styczniu tego roku świętował milion wydzwanianych miesięcznie minut. Operator oferuje usługi telekomunikacyjne zarówno pod własna marką, jak i pośrednio. W oparciu o platformę Inotela usługi telefonii internetowej oferuje m.in. GTS-Energis Polska, 82 największych w Polsce dostawców Internetu, a także 10 wirtualnych operatorów VoIP.

Ofertę Inotela dla biznesu tworzą pakiety Biznes Tele Ergonomia, w której ceny połączeń wynoszą odpowiednio 7 groszy za minutę w Polsce, 43 na komórki i 18 za granicę. Inotel oferuje także zestaw usług dodanych (m.in. wirtualna centralka telefoniczna obsługująca IP Centrex, e-fax, IVR, poczta głosowa Vocie2Mail, zintegrowanie telefonu z systemami klasy CRM i wiele innych).