Simplo: 25% rynku dzięki Sony

Producent baterii do notebooków, tajwański Simplo, liczy w bieżącym roku na udział w rynku wynoszący 25%.

Dla Simplo Technology przełomowym momentem okazała się być druga połowa zeszłego roku, gdy przedsiębiorstwo zaczęło otrzymywać coraz więcej zamówień. Nie przypadkowo zbiegło się to w czasie z wpadką Sony, które rozdysponowało do producentów ponad 10 mln wadliwych baterii.

Aktualnie Simplo chce podtrzymać tempo wzrostu i w 2007 roku liczy na zagarnięcie już 25-26% rynku. Sung Fu-hsiang, prezes przedsiębiorstwa, spodziewa się wzrostu liczby zamówień od obecnych klientów, a także pozyskanie nowych odbiorców.

Ostatnim z nowych znanych klientów Simplo stało się Fujitsu. Kłopoty z bateriami Sony sprawiają, że przedsiębiorstwo może spodziewać się zamówień także od innych japońskich producentów.

Dodaj komentarz