Luxis: polska marka luksusowych notebooków

24 czerwca 2007 0 przez Michał Tomaszkiewicz

Projektowane przez Designerium, produkowane w seriach maksymalnie 10 egzemplarzy, z wygrawerowanymi personaliami nabywcy – szczeciński Luxis zamierza podbić rynek luksusowych notebooków.
Od strony technicznej luksusowe notebooki mają opierać się na kadłubkach ASUS, Quanty i Compala – na specjalne zamówienie jako podstawa posłużyć może dowolnie wybrany komputer. Kupcy mogą liczyć na dwuletnią gwarancję obowiązującą na całym świecie.



Luxis będzie oferował komputery projektowane na specjalne zamówienie (i istniejące tylko w jednym egzemplarzu), zwane Luxis One; bardziej „masowe” notebooki produkowane w seriach 10 egzemplarzy – Luxis Designerium, oraz komputery opracowywane specjalnie dla firm jako swoiste reklamy-wizytówki, z logo przedsiębiorstwa wygrawerowanym na pokrywie (Luxis Corporate).

W ostatnim przypadku maszyna rozliczana jest jako reklama, a nie urządzenie. Według producenta, komputer z logo firmy (może być tam także zdjęciew wysokiej rozdzielczości i na przykład slogan przedsiębiorstwa) dodaje prestiżu oraz zwiększa bezpieczeństwo sprzętu, obniżając znacznie atrakcyjność oznakowanych notebooków dla złodzieja.



Luksusowe notebooki będą najprawdopodobniej sprzedawane po cenach będących dwukrotnością wartości notebooka bazowego. Nabywcy mogą liczyć na unikatowy design, wykończenie komputera materiałami najwyższej jakości (skóra, drewno, metal itp.).