HP pomaga w wirtualizacji

10 stycznia 2011 0 przez Michał Tomaszkiewicz

HP Critical Advantage to usługa wsparcia technicznego dla klientów uruchamiających aplikacje o znaczeniu krytycznym  na zwirtualizowanych serwerach HP ProLiant.

Usługa HP Critical Advantage udostępnia klientom dedykowany zespół doradców oferujących pomoc techniczną i gwarantujących ciągłość pracy zwirtualizowanych środowisk o znaczeniu krytycznym. Koncentrują się oni na rozwiązywaniu problemów i usprawnianiu procesów, dzięki czemu klienci mogą oddelegować pracowników do innych zadań.

HP zapewnia, że dzięki korzystaniu z usługi klienci mogą łatwiej utrzymywać sprawność infrastruktury, minimalizować ryzyko nieplanowanych przestojów i zwiększać wydajność pracy. Usługa pomocy technicznej  HP Critical Advantage może być dostosowana poziomem do potrzeb – i budżetów – klientów.

Odbywa się to za pomocą systemu punktów kredytowych, których liczba rośnie wraz z liczbą zakupionych usług HP Critical Advantage.

Wśród zadań, które można zlecić specjalistom HP znajduje się między innymi: analiza wydajności i pojemności środowiska wirtualnych; planowanie i analizowanie infrastrutury czy analiza dostępności w środowiskach wirtualnych.

Usługi HP Critical Advantage są już dostępne w dziale usług technologicznych HP (HP Technology Services). Więcej informacji na temat usług HP Critical Advantage można znaleźć pod adresem www.hp.com/services/criticaladvantage.