Oracle przedstawia rozwiązanie Oracle Customer Hub 8.1

2 lipca 2009 0 przez Grzegorz Pietrzak

Firma Oracle poinformowała o udostępnieniu aplikacji Oracle Customer Hub 8.1, najnowszej wersji rozwiązania do zarządzania danymi podstawowymi. Oracle Customer Hub pozwala przedsiębiorstwom konsolidować i ujednolicać dane na temat klientów pochodzące z różnych systemów, zarządzać nimi i zapewniać ich dostępność w całym przedsiębiorstwie. Rozwiązanie Oracle Customer Hub oferuje nowy zestaw usług WWW, które pozwalają przyspieszyć proces wdrażania architektury usługowej (SOA). Obsługuje też standardową integrację z rozwiązaniami Oracle Siebel Customer Relationship Management (CRM) i Oracle E-Business Suite dzięki zastosowaniu architektury Oracle Application Integration 2.3 (AIA).

Rozwiązanie Siebel CRM oraz pakiet Oracle E-Business Suite zostały
zaktualizowane i dostosowane do wymagań systemu zarządzania danymi
podstawowymi, co umożliwia interakcję między tymi aplikacjami a
zewnętrznymi źródłami danych podstawowych.

Interfejs do Oracle Customer Hub umożliwia dostosowanie aplikacji
pochodzących od dostawców innych niż Oracle, takich jak aplikacje
webowe i starsze oprogramowanie, do wymagań systemu zarządzania danymi
podstawowymi oraz ułatwia wstępną integrację z koncentratorem. Pozwala
to znacznie obniżyć koszty związane z modyfikowaniem tych systemów i
łączeniem ich z rozwiązaniem Oracle Customer Hub.

Nowa wersja oferuje również większą łatwość obsługi i możliwość
szybszego wdrażania, co skutkuje skróceniem czasu osiągania korzyści w
projektach wykorzystujących zarządzanie danymi podstawowymi.

Rozwiązania Oracle Customer Hub 8.1 i AIA 2.3 ułatwiają integrację, a
także gwarantują wysoką jakość danych i zarządzania dzięki:

  • Aplikacjom dostosowanym do potrzeb systemu zarządzania danymi
    podstawowymi z trybami wprowadzania i pobierania, które zapewniają
    kompleksową obsługę procesów zarządzania danymi podstawowymi
  • Integracji kompozytowych usług WWW, która znacznie ułatwia włączanie danych podstawowych do procesów biznesowych

Rozwiązanie Oracle Customer Hub zostało wzbogacone o nowy zestaw
funkcji poprawiających łatwość użytkowania i pozwalających skrócić czas
wdrażania. Należą do nich między innymi: nowa funkcja hierarchizacji
klientów; rozszerzony menedżer wdrażania aplikacji; funkcje integracji
i wdrażania rozwiązań Oracle Identity Management i Oracle Virtual
Directory. Rozszerzenia te ułatwiają konfigurację koncentratora,
poprawiają łatwość użytkowania i pozwalają skrócić czas wdrażania.


Źródło: Oracle