OKAY CRM w telefonie komórkowym

30 czerwca 2006 0 przez Michał Tomaszkiewicz

Clix Software, spółka portfelowa funduszu MCI Management SA, wprowadza na rynek nową wersję programu OKAY CRM przeznaczoną do pracy poprzez telefon komórkowy.

Nowa wersja programu umożliwia dostęp do danych zgromadzonych za pomocą OKAY CRM poprzez dowolny telefon komórkowy wyposażony w obsługę JAVY MIDP2.0. Program pracuje również na innych urządzeniach takich jak handheldy, palmtopy czy smartphony.

Komórkowa edycja programu pozwala na: wyszukiwanie kontrahentów i kontaktów (osób kontaktowych); przeglądanie danych na temat kontrahentów, kontaktów, historii i zadań; edycję i tworzenie wpisu kontrahenta, kontaktu, zadania lub aktywności; wybieranie numeru telefonu / wysłanie SMS z poziomu aplikacji.

„Dzięki najnowszej wersji OKAY CRMa nasi użytkownicy będą mieli dostęp do swoich zasobów z dowolnego miejsca bez konieczności posiadania komputera czy laptopa. System jest łatwy w implementacji – nie wymaga konwersji danych czy budowania specjalnej infrastruktury a koszty korzystania z niego są minimalne” – powiedział Maciej Stanusch, Prezes Zarządu Clix Software.