Nowa oferta Avaya dla sektora MSP

25 sierpnia 2007 0 przez Michał Tomaszkiewicz

Avaya wprowadziła na rynek nowy produkt – Avaya Meeting Exchange Express, nowoczesne rozwiązanie ułatwiające prowadzenie telekonferencji.

Avaya Meeting Exchange Express oraz system komunikacyjny Avaya Customer Interaction Express to zaawansowane rozwiązania, które w istotny sposób wzbogacają funkcjonalność dotychczasowego asortymentu produktów firmy Avaya przeznaczonych dla firm średniej wielkości, na który składają się między innymi Avaya IP Office, Avaya MultiVantage Express oparte na rozwiązaniu Avaya Communication Manager.

Stworzony z myślą o średniej wielkości firmach, nowe rozwiązanie Avaya współpracuje z rozwiązaniami konferencyjnymi i innymi produktami opartymi na technologii internetowej takich firm jak Microsoft, IBM i Adobe. W oparciu o dane za okres kilku lat uzyskane od klientów oraz średnie ceny za usługi telekomunikacyjne, analitycy firmy Avaya oszacowali, że w firmie, która wydaje miesięcznie ponad 2500 USD na usługi telekonferencyjne, inwestycja przeznaczona na wdrożenie systemu Meeting Exchange Express zwróci się w ciągu 10 miesięcy, po czym pozwoli zaoszczędzić średnio 1400 USD miesięcznie.

W konfiguracji wymagającej tylko jednego serwera i umożliwiającej ponad 300 użytkownikom jednoczesny udział w audiokonferencji oprogramowanie Avaya Meeting Exchange Express oferuje różnorodnefunkcje w ramach łatwej do wdrożenia, prostej w eksploatacji i opartej na standardach architekturze, dzięki której integracja w sieciach składających się z komponentów różnych producentów nie nastręcza żadnych trudności. Program Meeting Exchange Express obsługuje takie standardy jak SIP (Session Initiation Protocol) i TDM, dzięki czemu może współpracować z systemem telefonii internetowej Avaya Communication Manager czy jakimkolwiek innym serwerem telekomunikacyjnym lub centralką PBX.