Chatbot K2Bots.AI pomaga LPP w obsłudze klientów

Klienci należących do LPP marek Reserved, Cropp, House, Mohito oraz Sinsay mogą już korzystać z pomocy konwersacyjnej sztucznej inteligencji. Chatbot K2Bots.AI rozwiązuje ich problemy.

Uruchomione narzędzie pozwala obecnie na rozwiązanie 200 najbardziej popularnych problemów zgłaszanych do Contact Center przez klientów sklepów internetowych.

Chatbot K2Bots.AI

Chatbot K2Bots.AI, druga generacja narzędzia, rozwiązuje prawidłowo do 70 proc. wszystkich spraw. Dzięki możliwości odpowiadania na otwarte pytania znacząco usprawniło to obsługę rosnącej w ostatnim czasie liczby klientów w kanale e-commerce polskiego producenta odzieży.

Chatbot K2Bots.AI obsługuje już blisko jedną trzecią wszystkich spraw zgłaszanych do Biura Obsługi Klienta (BOK). Dzięki zautomatyzowaniu obsługi najczęściej zadawanych pytań, w czasach szybkiego wzrostu sprzedaży online, chatbot drugiej generacji istotnie zwiększył efektywność pracy Contact Center gdańskiej spółki.

Druga generacja chatbotów firmy K2Bots.AI rozwiązuje obecnie 200 najpopularniejszych problemów zgłaszanych do BOK przez klientów sklepów online marek należących do LPP. Potrafi rozmawiać o 30 różnych statusach dostawy. Pomaga przy zwrotach dokonywanych kurierem czy problemach z zamówieniem, samodzielnie wyjaśniając już 70 proc. takich spraw.

W najtrudniejsze rozmowy lub w momencie, kiedy wymaga tego charakter zgłoszenia, włącza na chat konsultanta z Biura Obsługi Klienta. Skuteczność prawidłowego rozwiązywania problemów oceniana jest w miarodajny sposób. Robi to człowiek, który analizuje przebieg wybranych rozmów z klientami i na tej podstawie wprowadza kolejne usprawnienia oraz dotrenowuje bota.

Chatbot K2Bots.AI Reserved

Konwersacyjna sztuczna inteligencja od K2Bots.AI odpowiada na zgłaszane przez klientów problemy naturalnym językiem. Dzięki możliwości obsługiwania pytań otwartych, rozmowa z nim przypomina naturalną wymianę zdań z pracownikiem Biura Obsługi Klienta.

Wdrożenie chatbota drugiej generacji to kluczowy krok w dostosowywaniu narzędzi obsługi klienta LPP do skokowego wzrostu sprzedaży w kanale online, który notujemy od kwietnia. To innowacyjne rozwiązanie, z możliwością przekazywania trudnych rozmów do człowieka jest najefektywniejszym i jednocześnie najłatwiej dostępnym dla klientów kanałem kontaktu. W następnym etapie chcemy, aby chatbot wsparł również obsługę klientów LPP na rynkach zagranicznych.” – skomentował Dawid Telepski, e-commerce operations manager w LPP.

Chatbot i chmura

Chatbot K2Bots.AI w LPP został wdrożony w komplecie z chmurowym rozwiązaniem contact center – Genesys PureCloud. Są w nim obsługiwane rozmowy przełączone przez chatbota do człowieka oraz rozmowy z profili marek LPP na portalu społecznościowym Facebook.

Genesys PureCloud umożliwia efektywne skalowanie wykorzystania systemu oraz zintegrowanie wszystkich kanałów obsługi klienta. Chatbot wykorzystuje silnik przetwarzania naturalnego Google Dialogflow, uzupełniony przez autorską technologię K2Bots.AI.

Rozwiązanie wprowadzone w LPP jest kolejnym po IKEA chatbotem drugiej generacji uruchomionym dla lidera branży retail przez K2Bots.AI. Obydwoma wdrożeniami chcemy wyznaczyć referencyjny poziom rozumienia języka naturalnego i skuteczności, która jest obecnie możliwa do osiągnięcia. Konwersacyjna sztuczna inteligencja w sklepach marek LPP odpowiada na pytania otwarte w sposób możliwie zbliżony do człowieka i nie opiera się na formularzach wyboru powszechnie stosowanych przez chatboty pierwszej generacji.” – powiedział Łukasz Lewandowski, prezes K2Bots.AI.

Źródło: LPP

0 0 votes
Article Rating
Powiadomienia
Powiadom o
1 Komentarz
Inline Feedbacks
View all comments
Diana_Inteli
Diana_Inteli
3 lat temu

Bardzo ciekawy artykuł! Jesteśmy bardzo optymistycznie nastawieni do przyszłości chatbotów. Specjalizujemy się w sztucznej inteligencji i każdego dnia wprowadzamy podobne rozwiązania dla klientów z różnych branż. W ostatnich 12 miesiącach mieliśmy ok. 10 projektów, gdzie oprogramowanie sztucznej inteligencji było must have w kontekście obsługi klientów, czy też zwiększania skuteczności e-marketingu. Warto zaznaczyć, że oszczędności rzędu 20% – 30% nie są rzadkością – to już naprawdę konkret. Trochę naszych przykładów w InteliWISE, w Polsce jak i za granicą, opisujemy na http://www.inteliwise.pl

1
0
Would love your thoughts, please comment.x