Zysk Interii wzrósł o 143%

Zysk netto Interii w pierwszych trzech kwartałach jest o 143% większy niż osiągnięty w analogicznym przedziale ubiegłego roku.

W samym trzecim kwartale 2006 roku Interia wygenerowała zysk netto w wysokości ponad 1 mln zł, o 39% wyższy niż przed rokiem. Przychody ze sprzedaży były wyższe o 29% niż w analogicznym okresie 2005 roku i osiągnęły blisko 12 mln zł.

„Uważamy wyniki spółki za pierwsze trzy kwartały bieżącego roku za bardzo dobre. Interia osiągnęła je pomimo sezonowości sprzedaży w branży reklamowej. Do końca roku będziemy koncentrować się na utrzymaniu dynamiki wzrostu przychodów i rentowności spółki” – mówi Grzegorz Błażewicz, prezes Interii – „Kluczowym zadaniem nowego zarządu będzie również dalsza poprawa w zakresie wdrażania nowych produktów i usług. Do końca roku pojawią się nowe ciekawe propozycje ze strony portalu”.

Największy udział w przychodach ze sprzedaży ma reklama internetowa, której wartość po trzech kwartałach 2006 zamknęła się kwotą 27,2 mln zł. Utrzymuje się też wysoka dynamika wzrostu przychodów z działalności e-commerce, która po trzech kwartałach br. wyniosła 74% w stosunku do wartości osiągniętej w analogicznym okresie 2005 roku.

0 0 votes
Article Rating
Powiadomienia
Powiadom o
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x