Sztuczna inteligencja od Avaya w contact centers

Avaya zapowiedziała rozszerzenie funkcji obsługi klienta opartych na sztucznej inteligencji, przeznaczonych dla użytkowników Avaya OneCloud CCaaS. Stało się to możliwe dzięki współpracy między firmami Avaya i Amazon Web Services. Dzięki temu firmy mogą zapewnić klientom i pracownikom lepszą obsługę za pomocą kanałów cyfrowych i głosowych. Całość w formie naturalnych, opartych na rozmowie interakcji wspieranych przez sztuczną inteligencję i uczenie maszynowe.

Integracja z rozwiązaniami AWS CCI wzbogaca ofertę firmy Avaya dla contact centers. Klienci, którzy używają rozwiązania OneCloud CCaaS, będą mogli udoskonalić opcje samoobsługowe oraz analizować połączenia w czasie rzeczywistym. To ułatwi pracę agentom. Analiza zakończonych rozmów umożliwi im wyciąganie wniosków z każdej interakcji w contact center. Wszystko to poprawi interakcje między klientami a pracownikami. Będą one szybsze, lepsze i bardziej efektywne.

Avaya

Avaya należy do największych dostawców rozwiązań dla contact centers. Nasze oprogramowanie obsługuje na całym świecie 6 mln stanowisk. Rozwijamy funkcje sztucznej inteligencji, które przekształcają contact centers z punktów informacyjnych w ośrodki zapewniające klientom pełną obsługę. Firmy mają teraz łatwy dostęp do informacji w czasie rzeczywistym i szerszy kontekst podczas interakcji z klientem. Dzięki temu mogą wyprzedzać oczekiwania klientów, a tym samym zwiększyć ich zadowolenie i lojalność wobec marki. Wspólnie z AWS wprowadzamy innowacje oparte na sztucznej inteligencji i uczeniu maszynowym, które usprawniają pracę i zwiększają efektywność zespołów odpowiedzialnych za obsługę klienta, a przede wszystkim umożliwiają pogłębienie relacji między firmami i ich klientami. ― powiedział Eric Rossman, wiceprezes firmy Avaya ds. partnerów technologicznych i współpracy.

Firma poinformowała również, że dołączyła do Sieci Partnerów AWS (APN) jako Wybrany Partner Technologiczny AWS. O inne usłudze, Avaya Spaces, prostym w użyciu i działającym w przeglądarce narzędziu do współpracy między zespołami w firmach, pisaliśmy tutaj.

Źródło: Informacja prasowa

0 0 votes
Article Rating
Powiadomienia
Powiadom o
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x