Nowi Partnerzy Biznesowi Lenovo

17 maja 2007 0 przez Michał Tomaszkiewicz

O tytuł Partnera Handlowego Lenovo ubiegało się w Polsce 1550 firm, czyli o 1000 więcej niż w ubiegłym roku.

Proces autoryzacji wyłonił 805 firm, które uzyskały miano Partnerów Biznesowych Lenovo w Polsce. Autoryzacja nowych Partnerów w zakresie wiedzy na temat rozwiązań Lenovo i umiejętności sprzedaży jej produktów przebiegała w trzech etapach i odbywała się po raz pierwszy za pośrednictwem Internetu pod adresem www.autoryzacjalenovo2007.pl.

Po zapoznaniu się z materiałami szkoleniowymi dotyczącymi Lenovo, firmy ubiegające się o sprzedaż rozwiązań Lenovo musiały zdać specjalnie przygotowany egzamin w formie testu. Obejmował on dwadzieścia pytań na temat produktów Lenovo oraz technologii ThinkVantage. Zwycięzcy testu uzyskali certyfikaty Partnerów Biznesowych Lenovo ważne do 31 sierpnia 2008 roku.

„W strategię działalności Lenovo Technology na rynku polskim wpisana jest sprzedaż dokonywana w 100% poprzez naszych Partnerów Handlowych. Unikalna formuła autoryzacji oraz rosnące zainteresowanie produktami Lenovo przyniosły oczekiwany efekt. Dbając o należytą jakość obsługi naszych Klientów, zapewniliśmy wysoki poziom testów, co zaowocowało liczbą 805 certyfikowanych sprzedawców i doradców naszej firmy. Cieszy nas tak duże zainteresowanie autoryzacją wśród firm i chęć dalszej, dynamicznej współpracy przy sprzedaży naszych produktów sygnowanych logo Lenovo” – powiedział Jan Sobieszczański, Dyrektor Handlowy Lenovo Technology Polska.