Netia UC with Cisco Webex – komunikator chmurowy zintegrowany z usługami głosowymi

Netia zintegrowała wszelkiego typu usługi głosowe z najnowszą generacją wszechstronnego, chmurowego komunikatora Cisco Webex. Całość nosi nazwę Netia UC with Cisco Webex. Jest to pierwsze takie wdrożenie w Polsce i jedno z pierwszych na świecie.

Netia UC with Cisco Webex

Najnowszy system Netii jest zupełnie nową jakością wśród stosowanych dotychczas rozwiązań Komunikacji Zintegrowanej (Unified Communications). System łączy tradycyjną telefonię z najnowszymi rozwiązaniami dostępnymi w chmurze. Stworzono wygodne dla użytkownika narzędzie do komunikacji, które dostępne jest na dowolnym urządzeniu i w każdym miejscu.

Zapewnia on szybką i optymalną kosztowo integrację wszystkich sposobów komunikacji z infrastruktury Grupy Netia z komunikatorem chmurowym Cisco Webex. Chodzi o połączenia głosowe przez linie analogowe, cyfrowe ISDN, cyfrowe z zaawansowanymi funkcjami PABX i Call Center. Podłączono do niego także nowoczesne rozwiązania VoIP w chmurze, tj. IntegralNet, integracja z SIP TRUNK, umożliwiająca połączenia z dowolnego miejsca, na dowolnym urządzeniu.

Z Netia UC with Cisco Webex zyskujemy możliwość pełnej kolaboracji i miksowania dowolnych kanałów komunikacji oraz interakcji między uczestnikami różnego typu spotkań. W tym samym czasie możemy rozmawiać, widzieć się, współdzielić aplikacje, czy pulpit, wysyłać wiadomości, nagrywać, dzielić się czasowo na zespoły itd. Co więcej, dzięki zaawansowanym funkcjom rozpoznawania mowy, spotkania mogą być automatycznie tłumaczone na wiele języków, a także przekształcane na tekst, co bardzo ułatwia m.in. przygotowywanie notatek ze spotkań.” – powiedział Paweł Rychcik, Kierownik Działu Produktów B2B w Netii.

Ułatwienie dla klientów

Zaletą nowego rozwiązania UC Netii jest to, że korzystanie z niego nie wymaga od klientów dodatkowych nakładów inwestycyjnych. Oferuje ono stały, przewidywalny koszt użytkowania. System ten zapewnia też najlepszy na rynku stosunek ceny do zakresu funkcjonalnego i jakości wielokanałowej komunikacji.

Komunikator Cisco Webex jest stale wzbogacany o nowe, innowacyjne funkcje, które będą dostarczane wszystkim klientom Netii tuż po wdrożeniu.

Źródło: Netia

0 0 votes
Article Rating
Powiadomienia
Powiadom o
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x