Mio Technology nagrodzone Laurem Klienta

Przeprowadzony po raz czwarty największy program konsumencki w kraju pozwolił wyłonić najpopularniejsze produkty i marki  na krajowym rynku. Badani zdecydowali, że  „Laur Klienta” w kategorii Nawigacja Samochodowa został przyznany Mio Technology. Badania przeprowadzane przez organizatora konkursu miały na celu określenie poziomu popularności produktów i usług wśród konsumentów. Przedmiotem badań była znajomość marki i podstawowe opinie na jej temat.

Badania przeprowadzone były wśród losowo wybranych konsumentów za
pomocą ankiet i sondażu telefonicznego. Pytania miały charakter
otwarty, to badani wskazywali na poszczególne marki produktów w każdej
z kategorii. W tegorocznej edycji  konkursu o wynikach plebiscytu
zadecydowali również czytelnicy dodatków „Przegląd Gospodarczy Plus" do
„Gazety Prawnej" i „Rzecz o Biznesie" w „Rzeczpospolitej".

 

Organizatorem plebiscytu jest Grupa Media Partner – wydawca „Przeglądu
Gospodarczego Plus”, dodatku promocyjno-informacyjnego, który ukazuje
się na łamach „Gazety Prawnej” oraz dodatku „Rzecz o Biznesie" w
„Rzeczpospolitej".

Dodaj komentarz