Microsoft wiesza bombki na Windows Mobile

1 grudnia 2008 0 przez Grzegorz Pietrzak

Microsoft rozpoczął kampanię promocyjną systemu operacyjnego Windows Mobile dla urządzeń przenośnych. Komunikacja kampanii „Te święta będą wyjątkowe” będzie oparta na przedstawieniu najważniejszych korzyści wynikających z używania Windows Mobile w okresie przedświątecznym. Kampania, która rozpoczęła się dziś, trwać będzie do 23 grudnia.

Projekt obejmuje działania BTL oraz interactive. W ramach działań BTL w wybranych sklepach sieci MediaMarkt, a także w
salonach operatorów telefonii komórkowej (Play, Orange) pojawią się
materiały POS promujące telefony z Windows Mobile. Ponadto egzemplarze
„demo” telefonów będą dostępne w salonach sprzedaży, gdzie
zainteresowane osoby będą mogły zapoznać się z funkcjonalnościami
systemu Windows Mobile.

 

Na potrzeby kampanii przygotowano stronę internetową, na której przedstawione zostały zalety aplikacji Windows Mobile (takie jak Outlook Mobile, Internet Explorer, Windows
Media Player) oraz najgorętsze telefony sezonu wyposażone w ten system:
Samsung Omnia, HTC Touch Diamond, HTC Touch Pro, HTC Touch HD.

 

Elementem uzupełniającym działania online będą emisje filmów
reklamowych w sieciach handlowych oraz dystrybucja kartek w pubach i
klubach.

 

Kampania oprócz celów sprzedażowych ma także za zadanie zwiększyć
świadomość oprogramowania Windows Mobile wśród potencjalnych klientów,
ze wskazaniem na możliwości wykorzystania aplikacji w różnych
sytuacjach: Internet Explorer, Media Player oraz Outlook i Office
Mobile, większości osób znanych wyłącznie z desktopowych systemów Windows.


Źródło: Informacja prasowa