Colt przedstawił nową strukturę organizacyjną i strategię
Firma Colt Technology Services ogłosiła nową trzyletnią strategię i strukturę organizacyjną, które pozwolą firmie lepiej dostosować się do zmieniającej się dynamiki rynku. Dyrektor zarządzająca zapowiedziała też, na czym będzie się koncentrować w nadchodzących latach.
Firma wszystkie działania będzie podejmować w oparciu o mocne fundamenty swojej cyfrowej sieci. Nowa strategia skupia się na dalszym rozwoju sieci Colt IQ poprzez innowacje i przyspieszanie wzrostu dzięki sile jej pracowników. Jak podkreśliła Keri Gilder, firma jest przygotowana, aby wspierać przedsiębiorstwa wkraczające w przyszłość.
Strategia Colt
Strategię Colt można podzielić na cztery obszary zainteresowania. Należą do nich:
- Zwiększenie znaczenia Colta w branży i zdobywanie rynku SD WAN.
- Współtworzenie rozwiązań z firmami rozwijającymi chmurę.
- Wzmożenie kontroli jakości obsługi klienta.
- Zapewnienie podstaw przyszłego zrównoważonego rozwoju.
Aby potwierdzić, że Colt jest przygotowany do realizacji tej strategii, ogłoszono również nową strukturę organizacyjną. Jej celem jest lepsza współpraca zarówno wewnątrz organizacji, jak i z klientami i partnerami.
Struktura organizacyjna
Nowa struktura opierać się będzie na poniższych filarach:
- Technologia i bezpieczeństwo – usprawnianie systemów i procesów Colta, a także zwiększanie bezpieczeństwa i wykorzystania danych.
- Działania operacyjne i produkcja – doskonalenie usług przy ścisłym dostosowaniu do możliwości inżynieryjnych/technicznych Colta.
- Strategia i transformacja – zarządzanie strategicznymi planami i relacjami, przy równoczesnym dostosowaniu naszej komunikacji, aby jasno prezentować nasz cel i wizję.
- Sprzedaż, marketing i zarządzanie relacjami z klientami – przeprojektowana funkcja CCO, skupiająca się na klientach i tym, jak możemy lepiej zaspokajać ich potrzeby.
- Zasoby ludzkie – zapewnienie, że ludzie pozostają w centrum tego, co robimy.
- Finanse – Kontynuacja zwiększania przewagi konkurencyjnej Colta.
- Doradztwo prawne – kontynuacja zapewniania firmie Colt bezpieczeństwa i pomoc klientom w poruszaniu się w ciągle zmieniającym się otoczeniu prawnym.
– Ten rok był dla nas wszystkich przełomem. Chociaż narzucono nam wiele zmian, często trzeba było zejść z utartych szlaków, aby zobaczyć, gdzie należy dokonać trwałych zmian. Spędziłam kilka miesięcy, odkąd objąłem funkcję dyrektora generalnego, rozmawiając z naszymi pracownikami. Próbowałam zrozumieć, jak możemy zoptymalizować naszą organizację, pozostając wiernym temu, co zawsze było w DNA Colta. Naszej sieci i naszych relacji z klientami – powiedziała Gilder komentując zmiany.
– Uważam, że nowa strategia i struktura, stawiają Colt w najlepszej możliwej pozycji, dzięki której pozostaniemy czołową firmą w ekosystemie łączności i cyfrowej transformacji przedsiębiorstw. Jestem też niesamowicie dumna, że mamy zespół, który może wprowadzić te zmiany. Ashish, Avijit i Robin byli kluczowymi członkami rodziny Colt i cieszę się, że teraz dołączają do naszego zespołu ELT – podkreśliła.
Colt już wdraża nową strategię
Colt nawiązał, w ramach nowej strategi nawiązał już współpracę z firmą Atos. Wielokanałowa oferta wsparcia dla przedsiębiorstw łączy ofertę Colt w zakresie telefonii w chmurze o globalnym zasięgu z ofertą Atos „Cloud Contact Center powered by CXone”. Nowe rozwiązanie pojawi się w Europie w pierwszym kwartale 2021 roku. Pozwoli organizacjom zapewnić bezproblemową obsługę wszystkich kanałów komunikacji z klientami – zarówno przez telefon, media społecznościowe, jak i czat. Dostarczy także wsparcie innowacyjnych funkcji sztucznej inteligencji.
Źródło: Informacje prasowe
Miłośnik nowoczesnych technologii, głównie nowych rozwiązań IT. Redaktor w czasopismach Gambler, Enter, PC Kurier, Telecom Forum, Secret Service, Click!, Komputer Świat Gry, Play, GameRanking. Wiele lat spędził w branży tłumaczeniowej – głównie gier i programów użytkowych. W wolnych chwilach lata szybowcem, jeździ na rowerze i pochłania duże ilości książek.