AB poszerza ofertę

20 sierpnia 2006 0 przez Michał Tomaszkiewicz

Nokia, Philips, JVC to tylko niektóre nowe marki, które znalazły się w ofercie AB podczas przygotowań do debiutu spółki na giełdzie.

Nowości w ofercie AB to między innymi telefony komórkowe Samsung, Nokia, BENQ-Siemens, elektronika użytkowa JVC i Philips oraz aparaty cyfrowe marki Kodak i Samsung. Asortyment wrocławskiego dystrybutora został także poszerzony o rozwiązania takich firm jak TRAK (DVD playery, Rekordery, mp3, Car TV), TomTom i MapyMap (nawigacja satelitarna), Memorex (nośniki pamięci) oraz Trend Micro (oprogramowanie antywirusowe).

„Zgodnie naszą strategią, która zakłada szybkie wejście na rynek elektroniki użytkowej (CE) nasza oferta jest systematycznie poszerzana o produkty kluczowych producentów” – podkreśla Andrzej Przybyło, prezes AB.

AB zamierza wykorzystać możliwości związane z efektem konwergencji rynku IT z szybko rosnącym rynkiem sprzętu elektroniki użytkowej i telekomunikacyjnym. Wartość tylko segmentu CE szacowana jest na ponad 5 mld zł, a według prognoz do 2009 roku wzrośnie ona do 7 mld zł. Poszerzenie asortymentu spółki, przy już działających rozwiązaniach logistycznych pozwali jej z jednej strony zwiększyć obroty, a z drugiej – generowaną wyższą marżę.