o serwisie | redakcja | reklama | kontakt
szukaj w serwisie
Spis treści
  • Strona 1

Indeks działów

9 września 2015
Michał Tomaszkiewicz

Ostatnimi czasy pojawiało się dużo plotek łączących ze sobą w różnych kombinacjach słowa „iPad”, „Pro” oraz „enterprise”. Teraz otrzymaliśmy pewnik: z tym, że zamiast iPada pojawił się Surface.
 

Nie czekając na potwierdzenie plotek o chęci poważnego zaatakowania przez Apple segmentu biznesowego, Microsoft wytoczył swoje własne działa. I nie zrobił tego sam: na początek kampania Surface Pro toczona będzie wespół z Dellem, później do obozu MS dołączyć mają także HP i Accenture – a to podobno dopiero początek budowania koalicji.

Microsoft porozumiał się z producentami sprzętu i wprowadza swój tablet do sprzedaży z wykorzystaniem ich kanałów B2B.

Dodatkowo, partnerzy Microsoft będą świadczyć usługi powiązane z Surfacem – i właśnie ten element współpracy ma być najważniejszy z puntu widzenia przedsiębiorstw.

 



W ramach Surface Enterprise Initiative pojawią się także pisane specjalnie z myślą o Windows 10 aplikacje biznesowe – tutaj odpowiedzialnym ma być Acenture.

Początkowo Surfae Pro dostępny będzie w kanałach B2B w USA, z biegiem czasu zasięg rozszerza się ma na pozostałe kraje, w których oferowany jest tablet MS.

 



Źródło: Ars technica

Przeczytaj również...

Zaloguj się, by dodać komentarz. Nie masz konta? Zarejestruj się.

Login
Hasło
Zarejestruj się
Zapomniałem hasła
  Ostatnio komentowane
  Ostatnio na forum
więcej »
strona główna | o serwisie | redakcja | reklama | kontakt