LG Electronics będzie konkurencją dla Netflixa, Disney+ i innych platform streamingowych?

LG Electronics ogłosiła dzisiaj swoje plany przekształcenia się w operatora platformy medialnej i rozrywkowej. W ramach tego procesu firma zamierza dostarczać swoim klientom usługi i starannie dobrane treści za pomocą swoich produktów, takich jak telewizory LG OLED i LG QNED.

Ogłoszenie tej nowej strategii miało miejsce podczas webOS Partner Summit 2023, wydarzenia, które zgromadziło twórców treści, dostawców, deweloperów i przedstawicieli branży z ponad 30 krajów, odbywającego się w LG Sciencepark w Seulu w Korei Południowej.

LG Electronics

LG zamierza przekształcić się w operatora platformy medialnej i rozrywkowej, która oferuje unikalne treści i usługi podnoszące jakość życia klientów. Transformacja ta nie byłaby możliwa, gdyby nie pozycja LG jako lidera w dziedzinie telewizorów OLED przez ostatnich dziesięć lat oraz innowacyjna technologia zastosowana w platformie webOS Smart TV – Park Hyoung-sei, Prezes LG Home Entertainment Company, przemawiając na webOS Partner Summit 2023.

Firma LG Electronics chce wykorzystać swoją platformę webOS Smart TV do dostarczania treści i usług nie tylko na swoich telewizorach, ale także na urządzeniach innych producentów. Planuje też rozszerzenie obecności webOS na różne kategorie produktów. Przewiduje się, że w ciągu 3 lat dostępnych będzie ponad 300 milionów urządzeń z tym systemem.

LG dąży do rozwoju swojego ekosystemu poprzez wprowadzenie systemu webOS do różnych produktów, takich jak projektory, sprzęt digital signage czy systemy informacyjno-rozrywkowe w samochodach. Firma zwiększa również liczbę partnerów korzystających z rozwiązania webOS Hub i stale ulepsza platformę, dodając nowe funkcje i treści.

image

LG Electronics będzie aktualizować nawet starsze modle telewizorów

Firma LG obiecuje też aktualizacje systemu webOS, nawet dla starszych modeli telewizorów, aby zapewnić użytkownikom dostęp do najnowszych funkcji. Ponadto inwestuje w rozwój treści i usług oraz współpracuje z partnerami, aby wprowadzać nowe technologie, takie jak technologia Prime Video (niskie opóźnienie przesyłania obrazu i dźwięku).

LG Electronics zamierza również wprowadzić innowacje w obszarze wyszukiwania i rekomendacji treści opartych na sztucznej inteligencji oraz umożliwi korzystanie z głosowego interfejsu użytkownika. LG Channels, bezpłatna platforma streamingowa, oferuje coraz więcej treści i zdobywa coraz większą popularność.

Firma planuje również inwestować w rozwój smart TV poprzez kształcenie nowych deweloperów i współpracę z instytucjami akademickimi. Ogólnie firma stawia na podejście zorientowane na klienta, które ma zapewnić spersonalizowane doświadczenia i produkty dostępne dla wszystkich.

Źródło: informacja prasowa

0 0 votes
Article Rating
Powiadomienia
Powiadom o
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x