ITIL – zarządzanie infrastrukturą i jakością usług IT
29 listopada w Hotelu Radisson SAS we Wrocławiu odbędzie się organizowane przez CA i Surfland Systemy Komputerowe seminarium dotyczące zarządzania usługami IT opartego na metodyce ITIL i normie ISO 20000.
Podczas spotkania CA i Surfland Systemy Komputerowe przybliżą pojęcie ITIL (Information Technology Infrastructure Library) oraz normy ISO 20000, formalizującej wymagania dotyczące zarządzania usługami informatycznymi. Organizatorzy obiecują zaprezentować optymalne sposoby wdrażania SLM (Service Level Management) w warunkach organizacji IT. Podczas seminarium zostaną także zaprezentowane rozwiązania CA, służące realizacji metodologii ITIL Helpdesk oraz inne praktyczne aspekty wdrażania procesów w organizacji IT.
Seminarium przeznaczone jest dla menedżerów IT oraz osób odpowiadające za zarządzanie jakością w firmie lub zainteresowanych zastosowaniem najnowszych rozwiązań z obszaru zarządzania i technologii informatycznych w biznesie. Udział w spotkaniu jest nieodpłatny.
Z agendą seminarium można zapoznać się pod tym adresem. Rejestracji można dokonać online – ze względu na ograniczoną liczbę miejsc, organizatorzy proszą o konsultacje w sprawie osób towarzyszących.