Simfonia i EZO – pierwsze marki MNI

20 grudnia 2007 0 przez Michał Tomaszkiewicz

Jeszcze przed końcem bieżącego roku użytkownicy będą mogli korzystać z usług nowych MVNO zaprezentowanych przez MNI.

Simfonia to marka, pod którą MNI będzie świadczyć usługi własne. Oferta skierowana jest do mieszkańców Warszawy, Białegostoku, Łomży, Radomia, Łodzi, Tarnobrzegu i Piotrkowa Trybunalskiego. Grupą docelową są aktualni klienci MNI Telecom.

MNI przygotowało kilka wariantów usług, różniących się sposobem rozliczania oraz kosztami ponoszonymi przez abonenta. Operator spodziewa się pozyskać w ciągu pierwszego roku około 20 tysięcy klientów. Pomóc w tym mają między innymi subsydiowane telefony i atrakcyjne stawki połączeń – nie przedstawiono jednak jeszcze ostatecznego cennika.

Druga – uruchamiana przy współpracy z Telestar i iTV – marka to EZO mobile, kierowana do amatorów ezoteryki: horoskopów, tarota, wróżb itp. Dla takich odbiorców skonstruowano ofertę usług dodanych dostępnych z menu telefonu. MNI przekonuje, że Polacy korzystają od lat w masowy sposób z porad: wróżek, tarocistów, jasnowidzów, numerologów i innych specjalistów, wydając na te usługi statystycznie więcej niż na edukację i niewiele mniej niż na ochronę zdrowia.

EZO planuje pozyskać w ciągu pierwszego roku 20 tys. Abonentów, z czego większość spośród widzów kanałów tematycznych iTV i Telestar.