Oryginalny sposób na reklamę

Francuska firma JCDecaux przedstawiła oryginalny pomysł na reklamę, którą otrzymywać mają użytkownicy telefonów komórkowych, znajdujących się w pobliżu billboardów albo przystanków autobusowych. Pierwsze testy mają rozpocząć się w najbliższym czasie we Francji.
Projekt opiera się na niewielkich montowanych nadajnikach w przystankach autobusowych lub billboardach. Zadaniem nadajników jest zlokalizowanie i wysłanie reklamy do użytkownika znajdującego się w pobliżu.

Na początku obawiano się problemu „niechcianych wiadomości”, czy też „komórkowego spamu”. Aby jednak otrzymać taką reklamę, użytkownik komórki musi się zarejestrować na stronie internetowej JCDeaux i podać określone dane osobowe.

Przedstawiciele firmy staneli przed problemem wyważenia ilości i treści komunikatów, tak aby użytkownik nie zniechęcił się do usługi. Poważnym problemem może również stać się ingerencja włamywaczy oraz szybciej zużywające się baterie telefonu.

0 0 votes
Article Rating
Powiadomienia
Powiadom o
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x