Dialog: milion klientów, miliard przychodów

2 października 2006 0 przez Michał Tomaszkiewicz

Dialog przedstawił dziś strategię na najbliższe lata: do 2010 spółka chce mieć milion klientów, miliard złotych rocznych przychodów oraz osiągnąć pozycję największego alternatywnego operatora komunikacyjnego w Polsce.

Głownymi założeniami strategii Dialogu jest rozwój usług szerokopasmowego dostępu do Internetu, telewizji internetowej oraz usług telefonii komórkowej. Oprócz tego firma chce również przejmować inne podmioty z branży. W grudniu 2006 roku Dialog uruchomi pilotaż usługi triple play, łączącej usługi głosowe, dostęp do Internetu i telewizję internetową.

Obecnie Dialog ma 450 tysięcy abonentów. 100 tysięcy klientów Dialogu korzysta z dostępu do Internetu, z czego 63 tysiące z dostępu szerokopasmowego. Prezes Dialogu Sławomir Szych zapowiada, że do końca 2006 roku ta liczba przekroczy 80 tysięcy klientów, a do grudnia 2007 roku wyniesie 150 tysięcy. Liczba ta może być większa, jeśli Dialog podpisze z TP umowę o bitstream access.

Na przyszły rok Dialog planuje też wejście na rynek telefonii komórkowej jako operator wirtualny.