Centernet wystartuje przed wakacjami

11 stycznia 2008 0 przez Michał Tomaszkiewicz

Już niedługo rozpoczną się akcje promocyjne dwóch nowych marek na polskim rynku telefonii komórkowej.

Za kampaniami stać ma Centernet, zwycięzca ubiegłorocznego przetargu na częstotliwości GSM. Nowy operator zamierza rozpocząć działalność oszczędnie, przeznaczając na promocję dwóch marek mniej niż 100 mln złotych.

Centernet nie zamierza budować własnej infrastruktury, działać będzie korzystając ze stacji bazowych Centertela. Jak przyznaje zarząd nowego operatora, być może Centernet nigdy nie będzie stawiał własnych masztów, mimo że musi do 2012 roku docierać do 30% ludności w naszym kraju.

Operator wystartuje z usługami typu pre-paid, post-paid ma pojawić się w ofercie Centernetu pod koniec bieżącego roku. Spośród dwóch marek, które zamierza wprowadzić na rynek operator, na razie znana jest tylko jedna: kierowana do młodych, aktywnych ludzi Extreme.