Navigon atakuje Polskę

8 marca 2008 0 przez Michał Tomaszkiewicz

899 złotych za urządzenie z mapami krajów naszego regionu, 999 złotych za całą Europę oraz możliwość wykupienia dwuletniego prawa do aktualizacji danych w PND za 19,90 euro – Navigon ma nadzieję zdobyć portfele polskich konsumentów.

Najprostszym, przeznaczonym dla nowych i czułych na cenę użytkowników są modele serii 2100. Są to w zasadzie „gołe” PND, które znajdą się w sprzedaży w naszym kraju w okolicach 14 kwietnia.

 

Główną bronią w walce o klienta ma być dla Navigona możliwość wykupienia abonamentu na aktualizację map za 19,90 euro na dwa lata.

Zdecydowanie ciekawszym urządzeniem jest wyciągnięty niemal „spod lady” model 8110, który w Polsce pojawi się o tydzień później od swojego low-endowego kuzyna. Urządzenie dostępne będzie w cenie 1.999 złotych, w ramach zakupu użytkownik automatycznie nabywa prawo do dwuletnich aktualizacji map.

 

Nowościami w oprogramowaniu nawigacyjnym Navigona są między innymi tereny odwzorowywane w środowisku trójwymiarowym czy też opcja „reality view”, pokazująca kierowcy rzeczywisty wygląd zbliżających się zjazdów i skrzyżowań.

Model 8110 może być także używany jako terminal do telefonu komórkowego, umożliwiający na odbieranie i inicjowanie – via Bluetooth – rozmów. Ciekawostką jest możliwość zaimportowania do pamięci urządzenia kontaktów z Outlooka.