W@llstreet – czyli nowe podejście do gastronomii

8 czerwca 2007 0 przez Aleksander Martin

W centrum Warszawy powstało miejsce, w którym łączy się biznes, informatyka i sztuka kulinarna. Emocje świata finansów w postaci giełdowego systemu sprzedaży przeniesiono na parkiet restauracji, by każdy mógł poczuć prawdziwy “smak” sukcesu. Wszystko za sprawą innowacyjnego systemu informatycznego firmy Netinfo.

Dzięki temu nowatorskiemu rozwiązaniu każdy klient ma możliwość spekulacji oraz zabawy w kulinarną giełdę. Software, zwany „W@llstreet”, jest mózgiem całego baru i przetwarza dane wejściowe o sprzedaży, ustalając według specjalnie zaprojektowanego algorytmu wartości oraz ceny produktów.

Wizualizacją systemu jest zmieniająca się animacja wyświetlana na monitorach. Projekt graficzny został zaprojektowany na wzór tabeli ofert, w którym wyróżnione są: hot menu, menu danej pory dnia oraz „ticker giełdowy”. Software pozwala na zastosowanie różnych rozwiązań graficznych – od prostych animacji do filmów 3D.

Największym potencjałem systemu jest jego elastyczność oraz możliwości powiązania online pozycji menu oraz listy drinków z zewnętrznymi czynnikami. Dzięki temu możliwa jest zmiana cen według dowolnego kryterium, np. aktualnego popytu, kursu walut, kursu złota, wybranego indeksu giełdowego. Pozycje menu zmieniają się zatem w rytmie prawdziwej giełdowej hossy lub bessy.

Więcej informacji wkrótce będzie można znaleźć na stronie restauracji pod adresem www.hossaclub.pl.