Sage Symfonia z Laurem Klienta 2006

29 czerwca 2006 0 przez Michał Tomaszkiewicz

Sage Symfonia zwycięzcą ogólnopolskiego konkursu „Laur Klienta 2006” w kategorii „Oprogramowanie biznesowe dla przedsiębiorstw”. Badania do konkursu „Laur Klienta 2006” były prowadzone cyklicznie przez 6 miesięcy metodą powtarzalności we współpracy z polskim oddziałem międzynarodowego niezależnego, renomowanego instytutu badawczego The Gallup Organization, na reprezentatywnej grupie respondentów.

W kategorii „Oprogramowanie biznesowe dla przedsiębiorstw” prowadzone były sondaże telefoniczne firm działających na terenie Polski oraz można było oddawać głosy na specjalnie przygotowanej stronie internetowej. Ankietowani byli informatycy, szefowie działów IT i menadżerowie.

„Zajęcie pierwszego miejsca w konkursie „Laur Klienta 2006” jest dla nas ogromnym wyróżnieniem zwłaszcza, że zwycięzcy zostali wyłonieni w wiarygodnym badaniu rynkowym przeprowadzonym przez „Przegląd Gospodarczy” we współpracy z instytutem Gallupa” – powiedziała Elwira Sokołowska, prezes Sage Symfonia – „To niezwykle ważna i motywująca nagroda przyznawana przez Użytkowników, dlatego dziękuję im wszystkim za docenienie jakości produktów i usług oferowanych przez Sage Symfonię”.