Microsoft Dynamics rozszerza ofertę rozwiązań ERP

Microsoft poinformował o wprowadzeniu na rynek nowych produktów z rodziny Microsoft Dynamics ERP, przeznaczonych dla użytkowników biznesowych.

Wdrażając nowe narzędzia, Microsoft kładzie nacisk na kilka podstawowych elementów, które w istotnym stopniu decydują o efektywnym prowadzeniu przedsiębiorstw. Jedną z najważniejszych kwestii jest obieg i prawidłowy dostęp do informacji i danych w firmach korzystających już z oprogramowania firmy Microsoft.

„Stworzyliśmy nowy pakiet, by pomóc klientom w rozwiązaniu problemów, z którymi obecnie się spotykają w swojej codziennej pracy. Średnio 85 procent pracowników w firmie nie ma bezpośredniego dostępu do kluczowych informacji zawartych w systemie ERP, takich jak dane odbiorców, koszty, zamówienia, harmonogramy” – powiedział Satya Nadella z Microsoft Corporation podczas światowej konferencji Convergence skierowanej do klientów Microsoft Dynamics.

Wśród najważniejszych usprawnień wprowadzonych do rozwiązań ERP Microsoft Dynamics znalazł się Microsoft Dynamics Client for Microsoft Office and SharePoint Server – pakiet zawierający łącznie do 12 aplikacji, które można wbudować do Microsoft Office lub produktów SharePoint, które znacząco wpłyną na uproszczenie dostępu do informacji zawartych w systemach informatycznych przedsiębiorstwa. Aplikacje te to m.in.: Time and Attendance for Microsoft Dynamics GP, Project Time and Expense for Microsoft Dynamics SL, Microsoft Dynamics Snap Business Data Lookup for Microsoft Dynamics AX i FRx WebPort and DrillDown Viewer.

0 0 votes
Article Rating
Powiadomienia
Powiadom o
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x