Business Service Management od BMC Software

15 maja 2006 0 przez Michał Tomaszkiewicz

Firma BMC Software, reprezentowana w Polsce przez CompFort Meridian, wprowadziła dziś szereg technologii składających się na nową podstawę zarządzania usługami biznesowymi (Business Service Management – BSM).
Kamieniem węgielnym nowej podstawy technologicznej BSM jest BMC Atrium CMDB 2.0, która unifikuje informacje zarówno o konfiguracji poszczególnych elementów infrastruktury jak i o priorytetach biznesowych. BMC Automated Discovery wraz z BMC Atrium CMDB 2.0 pozwoli na modelowanie wszystkich elementów – od tych technicznych, przez same procesy biznesowe, aż po zasoby ludzkie.

Nowe rozwiązanie pozwoli uzyskać ujednolicony widok środowiska IT w kontekście biznesowym. Zastosowane razem, technologie te zapewniają tak głębokie wejrzenie w to, jak IT obsługuje biznes, jak żadne inne rozwiązanie na rynku. W rezultacie, klienci będą mogli podejmować bardziej świadome i lepiej skalkulowane decyzje w zakresie IT, które będzie lepiej wspomagało cele biznesowe.

Nową bazę BMC Atrium CMDB zaprojektowano od początku z założeniem, żeby była bardzo łatwa w implementacji, prosta w użyciu, silna i odporna na błędy. CMDB 2.0 zawiera między innymi takie innowacje, jak: głębsza integracja, odświeżona architektura, ulepszone możliwości federacji, biblioteka oprogramowania (DSL), graficzne widoki dla wszystkich aplikacji oraz ujednolicenie danych.