Czwarte badanie SARE

Rusza kolejne badanie dotyczące wykorzystania poczty elektronicznej w Polsce.

Specjalizująca się w e-mail marketingu firma SARE już po raz czwarty przeanalizuje zmiany w sposobie jej użytkowania. Raport podsumowujący ukaże się tuż po wakacjach.

Tegoroczne badanie ma dostarczyć szeregu praktycznych informacji, które pozwolą firmom podnieść jakość prowadzonych działań e-mail marketingowych. Zebrane wyniki pokażą, w jaki sposób internauci korzystają z poczty elektronicznej i czy przez ostatni rok zmieniły się ich nawyki.

Patronat branżowy nad wydarzeniem objęło Stowarzyszenie Marketingu Bezpośredniego. Ankieta dostępna jest od 28 maja do 29 czerwca pod adresem www.sare.pl/ankieta. Po jej wypełnieniu można zamówić bezpłatny raport z badania.

Kwestionariusz zawiera część skierowaną do wszystkich użytkowników poczty elektronicznej oraz fragment dedykowany tylko pracownikom działu marketingu, PR oraz dyrektorom i właścicielom firm. Pozwoli to wykazać różnice w postrzeganiu poczty elektronicznej jako kanału komunikacji między nadawcami a odbiorcami. Baza podstawowych zagadnień pozostała taka sama jak w poprzednich edycjach, aby można było wskazać trendy i zmiany, które zaszły w ciągu ostatnich lat.

0 0 votes
Article Rating
Powiadomienia
Powiadom o
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x