o serwisie | redakcja | reklama | kontakt
szukaj w serwisie
Spis treści

Indeks działów

9 kwietnia 2009
Piotr Bulski

Jak sprawić, by nowe wersje znanych w biznesie komputerów ThinkPad były tańsze, ale nie utraciły przy tym najbardziej lubianych przez użytkowników cech? Recepta Lenovo jest taka: utrzymać główne założenia co do formy, a pozbyć się tego, co i tak jest niezbyt widoczne. Tym oto sposobem w obudowach przypominających modele serii ThinkPad R i T udało się umieścić komputery atrakcyjne cenowo, a zarazem uzbrojone w szereg rozwiązań spotykanych w innych czarnych maszynach Lenovo.

 

SL400 to oferta dla użytkowników biznesowych (szczególnie z małych firm), którzy poszukując cenowo przystępnego modelu laptopa Lenovo, nie będą brali pod uwagę niebiznesowych maszyn serii IdeaPad. Ciekawe jednak, czy znajdą się i zwykli konsumenci, dla których ThinkPad SL okaże się ciekawą alternatywą dla chińskiej oferty kierowanej specjalnie do nich.

Grupa maszyn SL, opisywana przez producenta jako idealne połączenie wydajności, łączności bezprzewodowej i multimediów w cenach odpowiednich dla małych przedsiębiorstw, obejmuje komputery z ekranami o trzech rozmiarach. SL300 mają 13,3-calowe wyświetlacze, SL500 – największe, 15,4-calowe. Testowana wersja SL400 to model pośredni, który ma łączyć mobilność z wygodą użytkowania komputera, głównie jego klawiatury i ekranu.

 

SL400 nie wygra konkursu na najbardziej smukły laptop, zresztą producent nawet nie stara się maskować jego potężnych kształtów. Inne cechy są ważniejsze. Lenovo nie ignoruje jednak obecnej mody. Stylistyce ThinkPad dorzucono „obowiązkowy” ostatnio fortepianowy połysk. Co się pod nim kryje i czego brakuje – o tym na dalszych stronach.

 


Następna strona »


Zobacz komentarze do artykułu / 0
Wersja do druku

Przeczytaj również...

Zaloguj się, by dodać komentarz. Nie masz konta? Zarejestruj się.

Login
Hasło
Zarejestruj się
Zapomniałem hasła
  Ostatnio komentowane
  Ostatnio na forum
więcej »
strona główna | o serwisie | redakcja | reklama | kontakt