o serwisie | redakcja | reklama | kontakt
szukaj w serwisie
Spis treści
  • Strona 1

Indeks działów

31 grudnia 2007
Michał Tomaszkiewicz

Polska internetowa branża reklamowa doczekała się swoistej nobilitacji – włączenia do badań przez międzynarodową organizację IAB.

Polski rynek będzie monitorowany przy użyciu tych samych narzędzi, jakimi IAB posługuje się na całym świecie. Pierwszy raport, w którym ujęte zostaną dane z Polski, zostanie opublikowany w czerwcu 2008 roku.

Objęcie polskiego rynku kompleksowym monitoringiem już zaowocowała przeszacowaniem jego wartości z 305 do 415 mln zł. Uwzględniono nie udostępniane wcześniej dane o reklamie przez płatne linki w wyszukiwarkach, przede wszystkim w Google.

Raport będzie zawierał informacje na temat wydatków na na internetową reklamę graficzną, ogłoszenia drobne, reklamę w wyszukiwarkach i e-mailing.
 


Źródło: Rzeczpospolita

Przeczytaj również...

Zaloguj się, by dodać komentarz. Nie masz konta? Zarejestruj się.

Login
Hasło
Zarejestruj się
Zapomniałem hasła
  Ostatnio komentowane
  Ostatnio na forum
więcej »
strona główna | o serwisie | redakcja | reklama | kontakt