Polski Internet trafi do globalnych badań

Polska internetowa branża reklamowa doczekała się swoistej nobilitacji – włączenia do badań przez międzynarodową organizację IAB.

Polski rynek będzie monitorowany przy użyciu tych samych narzędzi, jakimi IAB posługuje się na całym świecie. Pierwszy raport, w którym ujęte zostaną dane z Polski, zostanie opublikowany w czerwcu 2008 roku.

Objęcie polskiego rynku kompleksowym monitoringiem już zaowocowała przeszacowaniem jego wartości z 305 do 415 mln zł. Uwzględniono nie udostępniane wcześniej dane o reklamie przez płatne linki w wyszukiwarkach, przede wszystkim w Google.

Raport będzie zawierał informacje na temat wydatków na na internetową reklamę graficzną, ogłoszenia drobne, reklamę w wyszukiwarkach i e-mailing.

0 0 votes
Article Rating
Powiadomienia
Powiadom o
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x