Site icon ITbiznes

Awaria Apple iCloud – użytkownicy nie mogą aktywować nowych urządzeń

Awaria Apple Pay iCloud

Awaria Apple iCloud nie mogła wydarzyć się w gorszym momencie. Paczki pod choinkami zawierały mnóstwo sprzętu Apple i od wczoraj wielu nowych i starych użytkowników próbuje aktywować swoje urządzenia. Od ponad doby nie da się jednak tego zrobić ani też dostać do danych trzymanych w chmurze. Awaria, mimo że miała swój początek wczoraj około godziny 10 naszego czasu, do dziś nie została usunięta.

Aktualnie nie znamy powodów wystąpienia awarii. Apple nie opublikowało również informacji o prawdopodobnym czasie jej usunięcia.

Status usługi można śledzić pod tym adresem.

Awaria Apple iCloud uniemożliwia aktywację nowych urządzeń.

Nie ma też dostępu do zdjęć przechowywanych w iCould.

https://twitter.com/atharv1684/status/1342846330226450434

Serwis Downdetector również informuje o problemach z usługą. Głównie chodzi o problemy z zalogowaniem się i dostępem do danych. Wygląda jednak na to, że problem dotyczy głównie USA. Brak raportów z Europy czy choćby Azji.

Problem wynika najprawdopodobniej z olbrzymiego ruchu, jaki generują użytkownicy aktywujący swoje nowe urządzenia. Tak przynajmniej wynika z wpisu @AppleSupport na Twitterze. Musimy przyznać, że pierwsze doświadczenie części nowych właścicieli sprzętu Apple, nie będzie tym razem najprzyjemniejsze.

Problem został rozwiązany w sobotę, około godziny 23:00 naszego czasu.

Żródło: BleepingComputer

Exit mobile version