Awaria Apple iCloud – użytkownicy nie mogą aktywować nowych urządzeń
Awaria Apple iCloud nie mogła wydarzyć się w gorszym momencie. Paczki pod choinkami zawierały mnóstwo sprzętu Apple i od wczoraj wielu nowych i starych użytkowników próbuje aktywować swoje urządzenia. Od ponad doby nie da się jednak tego zrobić ani też dostać do danych trzymanych w chmurze. Awaria, mimo że miała swój początek wczoraj około godziny 10 naszego czasu, do dziś nie została usunięta.
Aktualnie nie znamy powodów wystąpienia awarii. Apple nie opublikowało również informacji o prawdopodobnym czasie jej usunięcia.
Status usługi można śledzić pod tym adresem.
Awaria Apple iCloud uniemożliwia aktywację nowych urządzeń.
Nie ma też dostępu do zdjęć przechowywanych w iCould.
Serwis Downdetector również informuje o problemach z usługą. Głównie chodzi o problemy z zalogowaniem się i dostępem do danych. Wygląda jednak na to, że problem dotyczy głównie USA. Brak raportów z Europy czy choćby Azji.
Problem wynika najprawdopodobniej z olbrzymiego ruchu, jaki generują użytkownicy aktywujący swoje nowe urządzenia. Tak przynajmniej wynika z wpisu @AppleSupport na Twitterze. Musimy przyznać, że pierwsze doświadczenie części nowych właścicieli sprzętu Apple, nie będzie tym razem najprzyjemniejsze.
Problem został rozwiązany w sobotę, około godziny 23:00 naszego czasu.
Żródło: BleepingComputer
Miłośnik nowoczesnych technologii, głównie nowych rozwiązań IT. Redaktor w czasopismach Gambler, Enter, PC Kurier, Telecom Forum, Secret Service, Click!, Komputer Świat Gry, Play, GameRanking. Wiele lat spędził w branży tłumaczeniowej – głównie gier i programów użytkowych. W wolnych chwilach lata szybowcem, jeździ na rowerze i pochłania duże ilości książek.