Booksy umawia na wizytę w banku. Bez kolejek i dzwonienia na infolinię

Booksy, polska aplikacja do rezerwowania terminów wizyt u usługodawców, rozpoczęła współpracę z BNP Paribas. Datę, miejsce i temat spotkania z doradcą można ustalić za pomocą kilku kliknięć w smartfonie.

Booksy to zdobywająca coraz większą popularność aplikacja do rezerwowania terminów wizyt. Umożliwia przede wszystkim możliwość szybkiego umówienia się do fryzjera lub salonu kosmetycznego.

Na całym świecie z takiej możliwości korzysta już 7 mln użytkowników, a wizytę można zabookować w 300 tys. przedsiębiorstw, z czego 200 tys. znajduje się na terenie USA. Dynamika wzrostu zmalała co prawda przez epidemię COVID-19, ale można zapewne spodziewać się powrotu do zdobywania przez aplikację popularności po odmrożeniu tych sektorów gospodarki.

Impulsem do dalszego wzrostu Booksy może być także dywersyfikacja usług: aplikacja może teraz umówić nie tylko z fryzjerem, lecz także z bankierem.

W aplikacji Booksy każdy – nie tylko obecni klienci – będzie mógł umówić wizytę w 100 wytypowanych placówkach Banku BNP Paribas. Jednym kliknięciem wybierzemy oddział, a kolejnym datę i termin spotkania. Następny krok to wybór tematu spotkania z dostępnej listy, na której znajdą się: pożyczka hipoteczna/kredyt hipoteczny oraz inwestycje, oszczędności i konta. Cały proces może zająć mniej niż minutę. Po umówieniu spotkania, dostaniemy potwierdzenie mailem, a w przeddzień – przypomnienie.

booksy bank 02

Booksy umawia na wizytę w banku. Współpraca z BNP Paribas

Przemysław Furlepa, wiceprezes Banku BNP Paribas odpowiedzialny za Obszar Bankowości Detalicznej i Biznesowej, widzi we współpracy duży potencjał.

Nowe okoliczności wymagają nowych rozwiązań, często rewolucyjnych – jak na przykład bank dostępny na platformie dotychczas kojarzącej się z wizytami u fryzjera lub rehabilitanta. Nasza współpraca z Booksy ma wielką szansę stać się przełomem w relacjach klientów z instytucjami finansowymi. To wynik wiary w konieczność ciągłego dostosowywania się do otoczenia i konsekwencja błyskawicznego działania w duchu startupowym. Zdiagnozowaliśmy potrzebę i wybraliśmy najbardziej efektywny sposób, by na nią odpowiedzieć.

CEO Booksy Stefan Batory nie pozostaje dłużny:

W Booksy głęboko wierzymy, że technologia może skutecznie pomóc w walce z epidemią. Nowa sytuacja wymaga zmiany naszych zachowań i daje to olbrzymi potencjał do umawiania się przez aplikację. Jest to bezpieczne, skuteczne, wygodne i bardzo proste. Dla Booksy to przełomowy moment. Cieszy nas bardzo, że potencjał naszej aplikacji wykorzysta wymagająca najwyższego standardu instytucja finansowa, jaką jest bank. To początek zupełnie nowego Booksy.

Na początku Booksy umożliwi zarezerwowanie wizyty w jednym ze stu oddziałów banku BNP Paribas. Skonsultować można się w sprawie produktów inwestycyjnych lub hipotecznych.

0 0 votes
Article Rating
Powiadomienia
Powiadom o
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x