Site icon ITbiznes

Spotify Camp Nou – Barcelona podpisała umowę sponsorską wartą 310 mln dolarów

Spotify Camp Nou FC Barcelona

FC Barcelona podpisała umowę sponsorską, na mocy której platforma streamingowa stanie się głównym partnerem klubu. W związku z tym stadion Barcelony zmieni nazwę na „Spotify Camp Nou”. To pierwsza zmiana nazwy stadionu w historii klubu! Umowa ma obowiązywać cztery lata.

Ponadto logo marki Spotify pojawi się z przodu koszulek meczowych zarówno męskiej, jak i żeńskiej drużyny, począwszy od sezonu 2022-23 i później. Serwis streamingowy będzie także sponsorem koszulek treningowych FC Barcelony od przyszłego sezonu przez trzy kolejne lata. Umowa została zatwierdzona i podpisana przez Radę Dyrektorów klubu, ale będzie jeszcze podlegać ratyfikacji przez Nadzwyczajne Zgromadzenie Członków Delegatów, które odbędzie się 3 kwietnia.

Jesteśmy bardzo dumni, że możemy ogłosić tak pionierski sojusz ze światowej sławy firmą, jaką jest Spotify. To partnerstwo pozwoli nam nadal przybliżać Klub do jego fanów i sprawi, że poczują się oni, jeszcze bardziej, częścią rodziny Barça poprzez wyjątkowe doświadczenia, łączące dwie aktywności, takie jak rozrywka i piłka nożna, co umożliwi nam nawiązanie kontaktu z nowymi odbiorcami na całym świecie – powiedział Joan Laporta, prezydent FC Barcelony, w komunikacie prasowym.

Spotify Camp Nou już od lipca 2022 roku

Partnerstwo osiągnięte przez Barça i Spotify jest pierwszym w swoim rodzaju dla klubu połączeniem światów muzyki i piłki nożnej, dając globalną scenę zawodnikom i artystom na stadionie Spotify Camp Nou oraz budując nowe możliwości łączenia artystów i zawodników z fanami na całym świecie. W ramach współpracy ujednolicono również stanowisko partnera głównego dla żeńskiej i męskiej drużyny, co jest częścią zaangażowania obu organizacji w pielęgnowanie i wspieranie różnorodnych talentów teraz i dla przyszłych pokoleń – czytamy w komunikacie prasowym.

Źródło: CBS

Exit mobile version