nowe technologie w biznesie

ITbiznes

Chcesz skontaktować się z naszą redakcją? Pisz na adres: redakcja@itbiznes.pl lub zadzwoń: 511 144 444

Spotify Camp Nou FC Barcelona

Spotify Camp Nou – Barcelona podpisała umowę sponsorską wartą 310 mln dolarów

FC Barcelona podpisała umowę sponsorską, na mocy której platforma streamingowa stanie się głównym partnerem klubu. W związku z tym stadion Barcelony zmieni nazwę na „Spotify Camp Nou”. To pierwsza zmiana nazwy stadionu w historii klubu! Umowa ma obowiązywać cztery lata.

Ponadto logo marki Spotify pojawi się z przodu koszulek meczowych zarówno męskiej, jak i żeńskiej drużyny, począwszy od sezonu 2022-23 i później. Serwis streamingowy będzie także sponsorem koszulek treningowych FC Barcelony od przyszłego sezonu przez trzy kolejne lata. Umowa została zatwierdzona i podpisana przez Radę Dyrektorów klubu, ale będzie jeszcze podlegać ratyfikacji przez Nadzwyczajne Zgromadzenie Członków Delegatów, które odbędzie się 3 kwietnia.

Spotify Camp Nou FC Barcelona

Jesteśmy bardzo dumni, że możemy ogłosić tak pionierski sojusz ze światowej sławy firmą, jaką jest Spotify. To partnerstwo pozwoli nam nadal przybliżać Klub do jego fanów i sprawi, że poczują się oni, jeszcze bardziej, częścią rodziny Barça poprzez wyjątkowe doświadczenia, łączące dwie aktywności, takie jak rozrywka i piłka nożna, co umożliwi nam nawiązanie kontaktu z nowymi odbiorcami na całym świecie – powiedział Joan Laporta, prezydent FC Barcelony, w komunikacie prasowym.

Spotify Camp Nou już od lipca 2022 roku

Partnerstwo osiągnięte przez Barça i Spotify jest pierwszym w swoim rodzaju dla klubu połączeniem światów muzyki i piłki nożnej, dając globalną scenę zawodnikom i artystom na stadionie Spotify Camp Nou oraz budując nowe możliwości łączenia artystów i zawodników z fanami na całym świecie. W ramach współpracy ujednolicono również stanowisko partnera głównego dla żeńskiej i męskiej drużyny, co jest częścią zaangażowania obu organizacji w pielęgnowanie i wspieranie różnorodnych talentów teraz i dla przyszłych pokoleń – czytamy w komunikacie prasowym.

Źródło: CBS

Udostępnij artykuł
Link do udostępniania
Poprzedni artykuł

Niemieckie BSI – programy firmy Kaspersky mogą stwarzać zagrożenie dla użytkowników

Następny artykuł

Tesla na dwa dni wstrzymuje pracę w fabryce w Szanghaju w związku z nową falą COVID-19

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Przeczytaj także