o serwisie | redakcja | reklama | kontakt
szukaj w serwisie
Spis treści
  • Strona 1

Indeks działów

14 września 2007
Piotr Bulski

W internecie będzie można niebawem wydawać więcej na dobra luksusowe. O swoim wejściu na e-rynek poinformowała francuska marka jubilerska Boucheron, należąca do firmy PPR. Mająca ruszyć niebawem strona internetowa firmy będzie służyć nie tylko sprzedaży, ale i reklamowaniu jej oferty. Oficjalnego otwarcia, wspomina agencja Reuters, można spodziewać się 17 września, jednak już teraz internetowy kram z ekskluzywną biżuterią jest dostępny dla wybranych klientów.

Przedstawiciele Boucheron nie zdradzają swoich oczekiwań związanych z zaoferowaniem sprzedaży online, jednak sądzą, że wybranie sieci jako nowego kanału sprzedaży pozwoli zwiększyć ruch w ich sklepach, tym bardziej, że sieć tychże stale się rozrasta, a nowe, otwarte w tym roku czekają już na gości w Doha, Bahrainie, Sankt Petersburgu, Macao, Szanghaju i Bordeaux.

Zakupy w sklepie Boucheron przez sieć będą ograniczone do towarów o wartości do 50 tys. euro. Powyżej niej bogacze będą musieli się wybrać do sklepów osobiście. W przypadku mniejszych zakupów, do 10 tys. euro, zakupów będzie można dokonywać normalnie, jak przy innych okazjach. Przy kwotach między 10 tys. euro a 50 tys. euro zakupom towarzyszyć ma kontakt telefoniczny z firmą. A że zakupy w sklepach Boucheron mogą być znacznie większe niech świadczy przykład niedawnej transakcji, najprawdopodobniej z Moskwy, gdzie w salonie jubilerskim tej marki zakupiono diamentowy pierścionek za okrągłe 10 mln euro (jako doniosło Le Figaro).
 


Źródło: Yahoo!

Przeczytaj również...

Zaloguj się, by dodać komentarz. Nie masz konta? Zarejestruj się.

Login
Hasło
Zarejestruj się
Zapomniałem hasła
  Ostatnio komentowane
  Ostatnio na forum
więcej »
strona główna | o serwisie | redakcja | reklama | kontakt