o serwisie | redakcja | reklama | kontakt
szukaj w serwisie
Spis treści
  • Strona 1

Indeks działów

30 lipca 2007
Michał Tomaszkiewicz

Interia.pl wprowadziła własny system reklamy kontekstowej - AdSearch.

Dzięki współpracy z siecią reklamową ARBOmedia, oferowany produkt obejmuje swym zasięgiem około 90% polskich internautów.

AdSearch daje możliwość emisji reklam w wyszukiwarkach lub na stronach tematycznych na podstawie porównania słów kluczowych. Prócz tradycyjnych boksów reklamowych pojawiających się w dopasowanym przez system serwisie, nowością jest wykorzystanie nieinwazyjnej reklamy w formie linków tekstowych.

W dowolnym artykule system oznacza słowa, pod którymi ukryta została treść reklamowa. AdSearch umożliwia również targetowanie czasowe i capping, pozwalający ustalić ilość emisji reklam dla pojedynczego użytkownika. Obie formy nie były dotychczas wykorzystywane na polskim rynku reklamy kontekstowej.

Według prognoz, rynek reklamy kontekstowej będzie sukcesywnie rósł. W roku ubiegłym wydatki na nią wyniosły szacunkowo 20% całościowego rynku reklamy on-line, co stanowi około 10% wzrostu w stosunku do 2005 r. Przypuszcza się, że w roku 2007 przekroczy próg 25%.
 



Źródło: informacja prasowa

Przeczytaj również...

Zaloguj się, by dodać komentarz. Nie masz konta? Zarejestruj się.

Login
Hasło
Zarejestruj się
Zapomniałem hasła
  Ostatnio komentowane
  Ostatnio na forum
więcej »
strona główna | o serwisie | redakcja | reklama | kontakt