Site icon ITbiznes

Telefonia IP od GTS Energis

GTS Energis jako pierwszy operator alternatywny rozpoczyna świadczenie usług zarządzanej telefonii IP opartej na rozwiązaniu Cisco Call Manager Express (CCME).

Skierowana do małych i średnich przedsiębiorstw usługa obejmuje również dostarczenie wszystkich niezbędnych elementów infrastruktury teleinformatycznej oraz wsparcie techniczne. Usługa IP Telefonia umożliwia zdalną rekonfigurację profili usługowych i ustawień użytkowników na żądanie.

Rozwiązanie to zapewnia wydajne działanie poprzez jedną spójną technicznie i zintegrowaną funkcjonalnie platformę głosu i danych, zaspokajając potrzeby komunikacyjne przedsiębiorstwa, nawet firm wielooddziałowych posiadających do 240 użytkowników w lokalizacji. Do obsługi połączeń IP Telefonia wykorzystuje system firmy Cisco – Cisco Call Manager Express (CCME), który zwiększa dostępność i łatwość komunikacyjną użytkowników oraz oferuje bogate funkcjonalności m.in. wirtualizację i mobilność użytkownika, inteligentne scenariusze połączeń, wykorzystanie różnorodnych kanałów komunikacyjnych (głos, wideo, komunikator, poczta głosowa).

GTS Energis oferuje prosty system rozliczania opłat, w którym miesięczny koszt usługi zależy od realizowanej funkcjonalności oraz liczby stanowisk pracy. Rozwiązanie cechuje wysoka przewidywalność wydatków, nawet w sytuacji niespodziewanej rozbudowy systemu – koszt nowego pracownika sprowadzony może być jedynie do kosztu dzierżawy kolejnego aparatu telefonicznego. W ramach oferty IP Telefonii przygotowano kilkanaście standardowych, skonfigurowanych zestawów produktowych, które różnią się pod względem wymiarowania oraz dodatkowego wyposażenia. Jednocześnie GTS Energis zadbał o możliwość opracowywania rozwiązań pod potrzeby konkretnych klientów, poza ofertą standardową.

Exit mobile version