Site icon ITbiznes

GTS Energis chce być detalistą

GTS Energis rozważa atak na telekomunikacyjny rynek klienta indywidualnego.

Ekspansja GTS Energis może przybrać formę budowania nowej marki, przejęcia istniejącego telecomu bądź skorzystanie z obu opcji. Kierownictwo ma nadzieję na osiągnięcie przychodów na poziomie 400 mln złotych rocznie.

Najbardziej optymistyczny wariant zakładany przez menedżerów GTS Energis to przyciągnięcie 600 – 700 tysięcy abonentów indywidualnych i przychody rzędu miliarda złotych rocznie.

Usługi telekomunikacyjne dla biznesu – podstawa operowania GTS Energis – daje przedsiębiorstwu szanse na rozwój w skali 10% rocznie. Według analizy kierownictwa spółki, bardziej niż specjalizacja opłaca się rozszerzenie oferty także dla klientów indywidualnych. GTS Energis podpisało już z TP umowę o bitsream, teraz czeka na decyzję o WLR.

Exit mobile version